خیریه

درگیر یه مراسم خیریه ام ، اینقدر دوندگی کردم که فکر نمیکنم برای هماهنگی یه جشن عروسی به بیشتر از این نیاز بشه ...

گمونم دو  هفته اس درگیر مجوز و مکان و بقیه ی گرفتاری هاش هستم و تا یک ساعت دیگه در مکان مستقر میشیم و قطع به یقین تا ساعت 10 شب یکسره سر پا هستم ، امیدوارم همه چیز طبق برنامه ریزی پیش بره ... یه جمعیت تقریبا 2000 نفری هستیم برای همین از نیروی انتظامی کمک گرفتم برای پیشگیری از اتفاقات غیر مترقبه . کلی آدم ثروتمند دعوت کردیم ، وقتی میخواستیم لیست مدعوین رو تهیه کنیم به یاد حرف مادر بزرگم افتادم که همیشه میگفت :


سخاوت به ثروت نیست ...


اینو بالعینه دیدم واقعا ... برخی دلشون فقیره  نه دستشون !

یادمه وقتی داداش کوچیکم بچه بود میگفت : دلم میخواد یه روزی اینقدر ثروتمند بشم که همیشه تخم مرغ  نیمرو بخورم ، اونم یه جوری که همه اش ته دیگی شده باشه !!! ( گمونم مامان نمیذاشته زیاد نیمرو بخوره !)

منم آرزو دارم یه روزی اونقدر پولدار بشم که فقط گوجه گیلاسی بخرم به جای گوجه معمولی ! بهم نخندید لطفا ، اینو از ته دلم گفتم :) خو چیکار کنم توی رویاهامه ...




نظرات 15 + ارسال نظر
مهدیه ماه جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 01:51 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

الهی...پس سرت شلوغ بوده که وقت نکردی بهم سر بزنی

تولدت مبارک دختر قشنگم

برای عزیزانی مثل تو همیشه وقت دارم

نمیدونم چرا گزارش به روز شدن وبلاگت رو ندیدم که بیام بخونمت :(

Rima پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 01:23 ب.ظ http://dailytalk.blog.ir

خدا خیرتون بده بانی خیر شدین
آرزوی پولدار شدن و گوجه گیلاسی همیشگی خیلی جالب بود :))
من آرزو دارم یه روزی اینقدر پولدار بشم که ترس از بی پولی نداشته باشم :))

پولدار شدن در همون حدی خوبه که گوجه گیلاسی بخوری و بتونی بدون ترس از هزینه هاش شش ماه یکبار به دل ِ دلا برای چک آپ دندانپزشکی بری !
اون پولدار شدنی که باعث سرخوشی کردن و لشی و افراط و تفریط و بی خیال انسانها شدن بشه ، هرگز نمیخوام ...

مگهان پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 05:02 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

چه خاطره ی بامزه ای از برادرتون ^-^ عزیزکم... چقدر بچه ها رویاهاشون پاکه، ولی اینکه یکی تو سن و سال شما، آرزویی به این قشنگی و پاکی داشته باشه اصلا عادی نیست، آدم دلش نمیاد شما رو تو دسته ی آدمها قرار بده، چقدر کوچولو و پاک مونده رویاتون

+ من 2 3 سال بود فقط گوجه گیلاسی می خوردم، یه بار یه چیزی شد که دیگه گوجه ی معمولی نخوردم، امروز بعد مدتها خوردمش چقدر خوشمزه بود:| دلم براش تنگ شده بود طعمش جدی فرق داره با گیلاسی ها، اصیل تره انگار

+ یک لحظه تصویر سیبیلچه جلوی چشمم اومد و دلم خواست بچلونمش!!! از تصور اینکه یه روزی با باباش قهر کنه بخاطر تخم مرغ :)

گوجه اهوازی خوردی تا حالا مگی جان ؟! خوشمزه ترینه !!

عمو چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 10:59 ب.ظ

خیر، ندیدم لیلیت جان.

بذار از سالی بگیرم ، میفرستم براتون :)

نسیم چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام بانوی مهربان .وقتی خدا به کسی نعمت ثروت میده ای کاش نعمت درست استفاده کردن از اون نعمت را هم بده. خسته باشید. پاینده باشید.

بعضی ها ثروتشون فقط مال خودشونه و تبختر و افاده اش برای دیگرون ، و بعضی ها نه ... همیشه با خودت میگی اینهمه ثروت ، چرا اینقدر ساده زندگی میکنه ؟ چون لذت ثروتش رو از شریک شدنش با دیگرون میبره ... مینویسم در موردش نسیم جان

Negar چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 07:33 ب.ظ http://negarkhatooon.blogfa.com

اوه لی لیت بانوی مهربان ایشالا خدا پاداشم عظیم بهتون بده ک فکر کارای خیر هم هستید

نگار بانو ، متاسفانه برگزاری خیریه مثل خیلی چیزای دیگه رانت خودش رو داره و برگزاریش در سطح گسترده خیلی گرفتاری داره ... باور میکنی ده روزی ( شاید هم بیشتر) درگیرمجوزهای فرمانداری ، نیروی انتظامی و فضا و بقیه ی مصایب بودم ؟ آخرش هم تقریبا ۱۰ ملیون خرج کردیم تا این مراسم برگزار شد !! اینقدر هم خسته شدیم و حرص خوردیم که امروز هیچکدوم از همکارا سر پا بند نبودند !
یکیشون میگفت تو رو خدا سال دیگه همین ۱۰ ملیون رو بدین بیمارستان اینقدر هم به ما بدبختی ندین !
ولی هدفمون بیشتر فرهنگ سازی بود برای مرفهین بیدرد !

لادن چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 07:26 ب.ظ http://ladanrasekh.foliohd.com/

ای جان دلم نوش جونتون با انرژی مثبت و دید مثبت بنگرید شاید سوخت شد چیزکیکای گوگولییی
پیج من پرتولیوی عکسهای خودمه.. فکر میکردم باز میشه..اما ظاهرا الان ک چک کردم میبینم عکسها با فیلترشکنه ک فقط دیده میشه..بوخودا هیچ عکس بدی نیس همه داخل ایران سیتی رشت گرفته شده ..نمیدونم چرا این مشکل به وجود اومده :ی:ی

باشه ، با فندق شکن میرم میبینم :)

تیلوتیلو چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 06:26 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

چه رویای خوبی

شما هم رویاهاتون اینقدر سهل الوصوله ؟

شبنم چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

منم دوست دارم انقدر پولدار باشم که تمام دنیا رو سفر کنم و غذاهای همه نقاط دنیا رو امتحان کنم.
راست می گی بعضی ها دل بخشیدن ندارن. بخشیدن یک دل بزرگ می خواد. امیدوارم مراسم خیلی موفقی داشته باشین دوست دل بزرگ مجازی من.

متاسفانه من رویاهای زیادی ندارم ، جوانتر که بودم استاد رویا پروری بودم ، بعدتر یاد گرفتم روی دو سه رویای معدود فوکوس کنم بلکه عملی بشن !!

رها چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 08:49 ق.ظ

بانو جان سلام عزیزم خدا خیلی دوستتون داره که قدرت این کار خیرو بهتون داده خدارو شکر این انرزی خوب باید صرف امور خیر بشه بانو جان هرروز مرا با انرژی مثبتت دعا کن

به چشم رهای عزیز ...
این خیریه رو هر سال برگزار میکنیم برای کودکان با بیماریهای خاص ، امسال حدود ٢٠ ملیون جمع شد ، شاید برای این بیماران رقم چندانی نباشه ولی خودمون خیلی ذوق کردیم:)

سلام چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

بانو مرسی که تو این ایام نزدیک عید به فکر همه هستید
آرزوی زیبا و لطیفی دارید...امیدوارم برکت و رحمت خداوند بر شما ببارد

درود و نور بر تو مهربان :) ممنونم از دعای خیرت و امیدوارم انعکاسش به خودت برگرده عزیزم

کیهان چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 08:33 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

سلام
گوجه گیلاسی کیلو چنده؟راستش خوشمزه هم هست من خوشم میاد نمک بزنم و همینطور بندازم تو دهنم. اما فکر نکنم خیلی گران باشه که نشه خرید!

خب راستش من ندیدم کیلیویی بفروشند ، همیشه توی بسته های نهایت ٤٠٠ گرمی دیدم ، قیمت هم نکردم چون حس میکنم ارگانیک نیست هیچوقت نخریدم !! فقط آرزو دارم از اینا بخورم ، اونم همیشه ( شاید به هوای همینا یه روزی سعی کردم ثروتنمند بشم !!!)

لادن چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 02:49 ق.ظ http://ladanrasekh.foliohd.com/

خداوند خیر و برکت بده به زحماتتون و خیرین محترم
حالا از پولش که بگذریم آرزوهای آدمی تمومی نداره..من یکی از بزرگترین آرزوهام اینه که اینقدر لاغر خاش بودم ک هر روز میتونستم چیزکیک بخورم و همه ی رسپی های شکلاتیییی بس که همیشه تو رژیمم و هیچوقت هم زیر حد معمول لاغر نبودم استخوون خالیمم همیشه 60 65 کیلووووویههه :)))))
گوجه گیلاسی با زیتون سیاه به به :ی

لادن جون چرا نمیتونم صفحه ات رو باز کنم ؟
منم سودای لاغری در سر میپرورونم و در عین حال چیز کیک ها رو در لپم فرو میکنم :))

عمو سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 09:29 ب.ظ

خدا قوت بانو. دلتان شاد.
منم بچه بودم عاشق تخم مرغ بودم، هر روز می خواستم، یه روز مادرم برام درست نکرد، از خونه قهر کردم رفتم که برم، بابام سر کوچه گرفتم بر گردوندم خونه، اون موقع 6 سالم بود.

ای جانم برای توتو توخ قهر کردی ؟ کلیپش رو دیدین ؟؟!!!

سهیلا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 08:02 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

خدا قوت.انشاله همیشه به خیر باشید.

ممنونم مهربانم ، خیر و بهره بر زندگیت بباره الهی ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.