مسابقات جام دهه فجر مون :)

یکی نیس بگه عاخه جانم ، چرا جو گیری میشی و سن و سالت یادت میره ؟!

تو رو چه به شرکت در مسابقه طناب کشی ؟!!

اینهمه دهه هفتادی ، شما اینجا چه کاره ای ؟ راستش رو بگم هیچوقت توی مسابقات ورزشی شرکت نکردم ، اصلا ورزش هیچوقت میونه ی خوبی با من نداشته ... تمام زنگ ورزش دوران تحصیل رو نشستم انشا نوشتم !!!! الان هم اگر باشگاه میرم دیگه از خجالت جناب یاره که حتی اگر زمین به آسمون بچسبه 2 ساعت ورزش روزانه اش خش بر نمیداره !

حالا همچین کسی بیاد پیشنهاد بده مسابقه طناب کشی بذاریم توی شرکت ، اونهم فقط برای بانوان ! الان که دارم براتون مینویسم انگشتام درست خم نمیشه ( این طناب لنگر کشتی بود گمونم ، از بس قطر داشت درست نمیشد توی دست بگیریمش !)

مادر نمیدونم این دخترای چهار تا پاره استخون ، چجوری با کفشهای پاشنه ده سانت و مانتوهایی که انگار با چسب 3-2-1 به تنشون فیکس کردن اینقدر چست و چالاک بودند ؟!! تا اومدیم قشنگ فاصله ی پای عقب رو با پای جلو تنظیم کنیم  و شروع به کشیدن کنیم ، طناب کّلش توی دست اونا بود ما هم افتاده بودیم روشون !! خدا به دورررررر.....

اینا دختر نیستن که گودزیلان ، الکی اسمشون رو هم گذاشتن نازیلا :)


خلاصه ما گفتیم زدیم ، شومام بگین زده ... عاره و اینا خوبیت ندارم داشم ... (خو طبیعیه تیمی که من توش باشم میبازه !)


نظرات 11 + ارسال نظر
سپیده ز پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 09:48 ق.ظ

فرمون فرمون که میگفتن همین بود

عمو چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 10:01 ب.ظ

در این موارد پس از چند ثانیه کشش، با هماهنگی از قبل باید رها کرد تا طرفین مقابل بر روی هم تلنبار شوند.
ارادت داریم خدمت همسر ورزشکارتان بانو

ای بابا !! از قرار ما خیلی قضیه را جدی گرفتیم !!
عمو ناموسا باید بذاری این نکته رو روز آخر دهه ی فجر به من بگی ؟ خو اگه یه روز زودتر بود وادارشون میکردم یه مسابقه ی دیگه بذارن ( من استاد جر زنیم !) اونوخ از شیوه ی شما استفاده میکردم و انتقام باخت خفت بارمون رو میگرفتم :)

عمو چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 09:59 ب.ظ

کریم هم بود؟

کِریمشونم بود ...

شبنم چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

شما همیشه برای ما برنده اید. منم تنها ورزش دوران مدرسه ام شطرنج بود همیشه.

چرا عاخه ؟! من اصلا توی ژنم ورزش نیست !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام
ایول به این همه انرژی !! راستی شما کجایی هستین؟
"یه ایطو چیایی" انگار شیرازی بود !! :)))

اینو از قول جناب خان خندوانه گفتم :))

والا من اینقدر در اقصی نقاط ایران زندگی کردم که دیگه خودم هم نمیدونم کجایی هستم ! ولی کلا تعصب قومیت بخصوصی رو ندارم ، همه جای ایران سرای منست ...

نسیم چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام .خسته نباشید .شما همیشه پیروزید .خدا قوت بانو .به موقع اش دود از کنده بلند میشه.

نه به خدا !!! اونا خیلی قوی بودن ... یا شاید هم به قول معاونم که گفت : اونا جای خوب طنابو گرفته بودن اینجوریا بوده !!

تیام چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام من هنوز تو پست قبلی گیرم..لیلت تو وارطا اطاووسیان نیستی دبرستان پروین اعتصامی

تیام جون من هرگز اهواز درس نخوندم !

مهدیه ماه چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 12:41 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

به مناسبت 22 بهمن جشن گرفته بودین دور همی
اورین
آورین
حفظ کنین ارمان های امام راحل رو....

خب جام دهه فجر رو همه ی ادرات دارند ، میدونی که !

َADELE چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 12:36 ب.ظ


خیلی با حال نوشتین

یه ایطو چیایی داخل خودمون داریم ما :)

سلام چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

سپیده مشهدی چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 12:12 ب.ظ


عالی بودددددددددددددددددددددددد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.