٥٢

وقتی به این فکر میکنم که  درست پنجاه و یک سال و شش ساعت از عمرم میگذرد خنده ی عجیبی روی چهره ام مینشیند  ، به قول مادرم : لبخند قبا سوختگی !!

نمیدانم  قبایم  سوخته یا چی ، اما حس غریبی ست  ، مثل روئینه تن شدن  ... میفهمی خیلی از چیزهایی که عمری نگرانشان  بوده ای اتفاق نیفتادند و وقایعی هم که میبایست رخ می دادند ، نتوانسته ای کوچکترین نقشی  در مانع شدنشان ایفا کنی .


میفهمی هیچ چیزی ابدی و ماندگار نیست ، نه سرمای زمستان میماند و نه عمر شکوفه می پاید و نه خدنگ تیز آفتاب تموز ابدی ست ....

وقتی اینهمه فصل از پی فصل را تجربه میکنی دیگر انگار بر فراز تپه ای نشسته  و انسانها و وقایع را ریز میبینی، کل نگر میشوی و ساده گیر تر ...

شادی هایت از جنبه ی فردی خارج میشوند و شادی دیگرانست که خوشحالت میکند .

یادآوری روز تولدت بیشتر از اینکه   تو را به یاد روزهای رفته بیندازد ، روزهای مانده را روی دیوار زندگی "  چوب خط  " گونه رج میزند ... حالا بیشتر از همیشه کیفیت زندگی را به کمیتش رجحان میدهی .

بیشتر مهربانی میکنی و کمتر سختگیری ، مسئولیت جسمی ات کاهش  و مسئولیت فکریت افزایش پیدا میکند ، آری فرزندانت دیگر نیازی به تر و خشک کردن ندارند اما ره توشه ی عمری تجربه ات را طلب میکنند و باید بی منت و بی ادعا آن را در اختیارشان بگذاری اما فقط وقتی که خودشان بخواهند نه اینکه دم به دم با دُرفشانی و ابراز فضل دِقشان بدهی ! 

یاد میگیری همیشه منتظرشان باشی اما هیچگاه دیدارشان را طلبکار نباشی ، حتی وقتی  در فواصل نجومی به خانه ات  می آیند ، لذت دیدنشان را با یادآوری آخرین دیدار فراموش شده تان زهر نکنی ...


لبخند ، لبخند ، لبخند را فراموش نمیکنی و با آغوش باز و لب خندان به استقبال آنچه از جیره ات باقی مانده است میروی ، حتی اگر نام آن لبخند قبا سوختگی باشد ...


پ.ن : به پاس مهربانی بی حدتان و  به یاد داشتن روزی که  زندگانیم شروع شد  ، کلاه از سر برمیدارم دوستان ، سپاس از یکایکتان

نظرات 46 + ارسال نظر
زیتون یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 06:57 ب.ظ

چقققققد دوستتون دارم. بازم تبریک و آرزوی سلامتی

shadmane شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 05:07 ب.ظ

اگه احیانا چیزی از من دستگیرت شد. لطفا به خودم هم بگو
واسه اینکه یه زمانهایی (مثل الان) اساسی افتادم به خود درگیری و خود تخریبی. هی فک میکنم هیچی نیستم و هیچی نفهمیدم.

همه مون از این دوره های ( دور از جان شما) جنون ادواری رو متناوبا پشت سر گذاشتیم ... جای نگرانی نیست دوست من ! همینجوری هم یکدیگر را درک میکنیم

ساغر جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.kachab. Blogsky.com

لایق نبودم زودتر تبریک بگم،
پنجره و یکمین سالروز تولدتون با بهترین آرزوها تبریک، بیشتر از شما به یار جانی و گل پسرا!
بووووووس و بغل و گل و بوته!

ای جان دلم ساغر نازنینم ... حرف از لیاقت نزن که لایق تر از تو بانویی نمیشناسم دختر زیبای کابل ...
ما بشدت به شما و یار جان عزیزتون ارادت داریم ( میدونین که ؟!) و دلمون هزار باره برای شنیدن صدای مخملیتون پر میزنه و در اولین فرصت زنگ میزنم و انرژی میگیرم .

مصی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 09:23 ب.ظ

چه مادر خوب و فهمید های
مادر همسر من ک همیشه طلبکاره و همیشه قهره و بچه ها بخاطر ترس کنارشن
ب اون و مادرم ک نگاه میکنم میبینم ک واقعن شایسته نلم مادر هستند اینجور ادمها

اونا هم خوبی ها و مشکلات خودشون رو دارند ... من واقعا معتقدم به این موضوع که : آزار دهنده ، خود فردی آزار دیده است

ف، م پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام بر حضرت دوست
نگاه تون به رفته ها و مانده های زندگی رو خوندم. کمی (در حد فهم خودم) بزرگ منشی و راست کاری تون رو درک کردم...
خبر از روز میلادتون نداشتم. چون با تاخیر این پست رو خوندم، با تاخیر هم تبریک می گم: تبریک صمیمانه ی من رو هم در کنار این همه پیام شادباش و انرژی بخش بپذیرید. یکی ام از هزاران ؛)
از خدای خوب می خوام اون چه که قلب شما خواهانشه... آمین

دختر فرهیخته و دوست داشتنی من ، گاهی یکی از هزازان ، خود میتواند هزار باشد ، چون تو ...
شکر برای بودنت ، خواندنت برایم نوید بخش وجود نسلی ست که دغدغه هایشان از جنسی دیگر است ... شاد باشی و پایدار مهربانم

شبنم چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

تولدت خیلی خیلی مبارک. همیشه سالم و شاد باشی و ما رو تو تجربیات قشنگت شریک کنی.

ممنونم شبنم هنرمند و مهربونم ... هزار تا بووس

نسرین چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام بانو تولدت مبارک انشالله صد ساله شید و همیشه سلامت و موفق.

ای جانم نسرین بانوی مهربون:)

Rima چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 04:44 ب.ظ http://dailytalk.blog.ir

سلام لیلیت جانم. زادروزتون مبارک. از خدا و پدرمادرتون ممنونم که شمارو به ما دادن

ای وای ، دلم لرزید از اینهمه مهر ... خدا شما رو به عزیزانتون ببخشه ریمای خوبم

رهگذر چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام تولدتون هزاران بار مبارکه ...من یکسال از شما سنم کمتره اما اصلا احساسم مشابه شما نیست من تازه میخوام ازدواج کنم تازه دارم ناز میکنم جواب مثبت بدم یا بگم فعلا میخوام ادامه تحصیل بدم و واقعا حسم اینه هنوز اول راهم خخخخخ ظاهرمم بهتر از همسنام مونده به نظر شما من نرمال هستم یا نه

عالی ترین و مهمترین قسمت قضیه همون حس شماست ... تبریک میگم بهتون
من هم یه خانوم همکار دارم که 45 سال داره و مجرده و درست مثل دخترهای تازه بالغ پر از شور و نشاط جوانیه ... لذت میبرم وقتی شعفش رو میبینم.
به همون نسبت یه همکار 25 ساله دارم که اینقدر خسته و از همه چی بیزاره که تا میبینیمش انرژی منفیش به ما هم تسری پیدا میکنه !
اولا که سعی کنین این ناز کردنه رو تا ابد ادامه بدین و خیرش رو ببینین ، چون این اولین اصل زن بودنه :)
کاملا هم نرمالید ، من تضمین میدم ... با آرزو.ی خوشبختی تون عزیزم

فرشته چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 09:49 ق.ظ http://ftnia@persianblog.ir

بانوی مهربانی تولدت مبارک .

سپاسگزارم عمیقا فرشته ی مهربون...

بهسا چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 08:02 ق.ظ http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

درود و عشق به لیلیت بانوی مهربون و دوست داشتنی
تولدتون مبارک
امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشید درکنار عزیزانتون
واقعا می بخشید که با تاخیر تبریک می گم
دو روزی جایی بودم که اینترنتی نبود ولی همیشه به یادتونم

بهسای عزیزم
تو جزو بهترین و انرژیک ترین دخترای گل اینجایی ... جای خالیت خیلی محسوسه وقتی نیستی ... از همه ی محبتهات ممنونم عزیزم

شادی چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 07:30 ق.ظ

سلام
خیلی مبارک باشد مهربانو جان

درود و نور و عشق بر تو شادی جانم

گلبرگ سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام لیلیت بانوی عزیز
من چند وقتی هست که شمارو میخونم و از طریق وبلاگ آقای بزکوهی باتون آشنا شدم
من معمولا اهل کامنت گذاشتن هستم ولی تو وبلاگ شما نمیدونم چرا نمیتونم کامنت بذارم
شاید چون شما از من خیلی بزرگترید... 33 سال
ولی شما برای من خیلی شخصیت جذاب و دوست داشتی و مهربونی هستید و تو دنیای مجازی نگاهم به شما مثل یه مادر مهربونه :) چون کلا با چیزی ک من از شما برداشت کردم مثل مامان خودم هستید تا حدودی :)
امیدوارم که همیشه شاد و تندرست باشید
تولدتون مبارکککک :) :*

ای جانم گلبرگ خوش رنگ و بوی مهربون ... خدا سایه ی مامان گلت رو بر سرت حفظ کنه عزیز دلم
همیشه خوشحال میشم از بودنت در اینجا ... افتخار میدی دخترم

تیام سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 10:52 ب.ظ

ببخشید عزیز اذیتتون میکنم:دقیق ننجون که من باشم پنجاه و هفت سال وشش ما ه سن دارم ...راستی..لیلت جان دانشسرای مقدماتی اهواز خیابان بیست وچهار متری درس خوندم

تو تاج سری ، تیامی عزیزوم

شرط میبندم دوست مشترک بسیار داشته باشیم ... خیلی از بچه های دانشسرا از دوستان دوره ی ادبی ما هستند ، همون رنج سنی متولدین 36 تا 40 ... اینقدر فرهیخته و دوست داشتنی هستند که افتخار میکنم ازشون یاد میگیرم ، گرچه احتمالا دیگه اهواز نباشی ولی مطئنا میتونیم خط و ربط زیادی به هم داشته باشیم

سپیده مشهدی سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 09:54 ب.ظ

درودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
نوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عشقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
ارادتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خدمت بانوی عزیزممممممممممممممممممممممممم

ستاره​ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را رفیق و مونس شد
ه بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا
فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد
کرشمه تو شرابی به عاشقان پیمود
که علم بی​خبر افتاد و عقل بی​حس شد
تولدتون مبارک

ای جانم سپیده ی جاری عشق ... چقدر جات خالی بود اینجا مادر :)
مرسی برای بودنت عزیزم

پرواز سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام بانو لیلت عزیز. ممنون که اینقدر ارزشمند فکر میکنید و مینویسید, بابت بودنتون و خوندن وبلاگتون خیلی خوشحالم. همیشه شاد باشید و سلامت.

ممنونم دوست نادیده ، کاش روزی از نزدیک ببینمتون و بتونم اینهمه حس خوبی که بهم میدید جبران کنم :)

مریم سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 07:53 ب.ظ http://marmaraneh.blog sky.com

روز قشنگ بودنتون را باید به خیلیها تبربک گفت، به خیلیها که از خوندن دونه دونه نوشته های شما درس میگیرند و بزرگتر میشن.
امیدوارم سالهای سال پرانرژی و شادمان در کنار خانواده گلتون این روز را جشن بگیرید بانوی بهمنی.

مرسی مریم جونم ، من خیلی بیشتر از یکایک شماها درس گرفتم و اگر غیر از این بود مدتها پیش دست شسته بودم از اینجا ... شکر برای بودن تک تک عزیزانی که چون تو بزرگوارند

تیان سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام بانو شما بزرگوارید...مرداد نودوهفت شصت سالم تمام میشه...کامنت کوتاه ارسال میشه ولی ازدوخط کهرد شد مشکله

ببین چقدر سر به سرم میذاری تیام جان ! من با این ریاضی ضعیف و سواد اکابر حالا چجوری حساب کنم چند سالته آخه جان دل ؟!!!

مریم سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 05:29 ب.ظ http://40years.blogsky.com

به قول خودتون کمیت زندگی مهم نیست ، کیفیتش مهمه ، مهربان بودن و خوب خواستن برای همه که از خصائص بارز شماست.
ان شالله در پناه خداوند مهربان دلت گرم و سرت سالم باشد بانوی مهربانی و نور .

ممنونم مریم گلی عزیزم ... دلت شاد و لبت خندون الهی :)

رویا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 05:23 ب.ظ http://khoshbakhti1393.blogsky.com

بانوی نازنینم لیلیت عزیز و دوست داشتنی
سلام
با تمام وجود در سالروز تولدتون براتون آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم و امیدوارم در کنار یار مهربان و خانواده ی دوست داشتنی تون خوش و سلامت باشین
بابت تاخیر در تبریک پوزش میخوام
خیلی دوستتون دارم و به یادتونم
ارادتمند شما

کجایی رویا جون ؟ رفیقم کجایی ؟ دقیقا کجایی ؟ ...

کیهان سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 04:36 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود
و انشالا که سالهای سال سایه ات بر سر عزیزانت مستدام باشه با سلامتی کامل و و شادابی

راستی که جانا سخن از زبان ما می گویی
این امیر کیهان کم حوصله و عجول و خود خواه و گاه پرخاشجو و مغرور و..........
الان چندین ساله که همه آن خصلتها که بر شمردم نمید انم چرا یه هو فروکش کردن! بردبار و صبور و کم توقع و ....
به قول شما دیگر تقریبن چیز خاصی چندان خوشحالم نمی کند مگر خوشحالی دیگران!!!!
عجب!
پس این تغییرات به واسطه ورود به نیمه دوم قرن اول زندگی ست!!!
سپاس برای همه همه چی بانو

میبینی چقدر آقا شدیم ؟ یه پارچه آقا :))

بعله دیگه امیر کیهان عزیز ... میگن : چو شصت آید ، نشست آید
حال که قبل از ٦٠ اینمدلی شدیم ، به اون سن برسیم تبدیل به موجودات بی آزاری میشیم که میذارنمون توی ویترین و هی ازمون به نیکی یاد میکنن لابد !!!

مرضیه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 01:49 ب.ظ http://fear-hope.blogsky.com

سلام بانوی عزیز.... خیلی اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم و چند تا از مطالبتونو خوندم.
از همون پست آخرتون متوجه شدم خیلی چیزها هست که میتونم از شما یاد بگیرم....خیلی زیبا مینویسید و دست به قلمتون فوق العادست.... انشالله به امید خدا بتونم با وجود دغدغه های فراوون این روزها خواننده پروپاقرصتون باقی بمونم.
تولدتون رو هم صمیمانه تبریک میگم. امیدوارم سالهای سال خوش و خرم و سرزنده این روز رو جشن بگیرید.
شادباشید

درود و نور و مهر بر عروس جوان و زیبای قصه ها

خوشحالم از آشناییت عزیزم ، امیدوارم بیشتر با هم باشیم ، تبریک منو هم بپذیر...

رویا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

لیلیت جان تولدتون مبارک انشالله کنار خانواده سالهای سال خوش وخرم باشی

سلام عروس خانوم زیبا روی ... کجایی مادر ؟

تیام سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام خانمم ازدیشب تا حالا هرچه سعی میکنم پیام بذارم موفق نمیشه خدا کنه حالا بشه

کم سعادتی ماست عزیزم ، خوشحالم که ثبت شده

نسیم سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام خواننده خاموش ونسبتا قدیمی هستم .فکر کنم من شش یا هفت سال از شما کوچکترم .شما بانوی نمونه وموفق ومهربان وخوش قلم وکار درستی هستید .تولدتان بسیار مبارک .پاینده باشید.

درود و نور و مهر بر شما ...
افتخار دادید که لب به سخن گشودید ممنون از محبت تان

سمیه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:56 ق.ظ http://delediivooneh.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک :Xx

متشکرم مهربانم

مهناز مامان رایان سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام بانو لیلیت عزیزم
تولدتون بسیار مبارک
120 سالگیتون رو در کنار خانوده محترم جشن بگیرین
با یه دنیا آرزوی خوب

مهناز مهربان و دوست داشتنی ، از اینهمه ابراز لطفتت واقعا سپاسگزارم

چوپان سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:09 ق.ظ

:) میبوسمتون
گفته بودم مدل رشتیانه اش که میشود "ماچی"
اووووووووومممممممممممممااااااااچچچچچچچچچچ
بانو نمیشه براتون پیام خصوصی گذاشت؟
بخش تماس با من فعال نیست انگار

ممنونم چوپان مهربونم که خیلی کم پیدا شده ای !
شما هر چی بگی درسته :)

کافیه بالای متن بنویسی خصوصی ، میام توی وبلاگت جواب میدم عزیزم

فریبا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام و عرض ارادت بر بانو لیلیت عزیز
تولد مهر و نور رو اول به یار محترم و بعد دو دلداه عزیزتون و بعد به خود مهربانتان تبریک عرض می کنم
سهم ما از شما خیلی اندکه اما برای ما یه دنیاست.
وجود نازنین تون از هر گزندی دور باد
همیشه عاشق باشین و سلامت
یا علی

عزیز دلی شما بانو

نمیدونم اینهمه لطف و مهر رو چطور جبران کنم ... بودنتون در اینجا از خوشبختی های منه

mahee سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 09:50 ق.ظ http://gahnegar.blogsky.com

تولدت مبارک بانو لی لی...تنت سلامت باشه همیشه..

قربونت برم دختر مهربونم ... شادی و تندرستی تو آرزوی منه .
تو و بره ی ناقلات پای ثابت دعاهای منیدعزیزم

سلام سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 09:22 ق.ظ

تولدتون مبارک
عمرتان پربرکت باد
خیلی زیبا نوشتید...تلنگری عمیق به روحم زد...اشک تو چشمام جمع شد،ممنون بانو بابت این همه مهر،مرسی که به ما کوچیکترا میگین چطوری باشیم که بیشتر لذت ببریم از زنگی و از کنار هم بودن ها
بانو جان یه خواهش هم داشتم،اگه جسارت نباشه از دانسته ها و تجربیاتتون در رابطه با همسرتون بگید،دوست دارم مثل شما یه بانوی نمونه باشم

ممنونم سلام نازنین
ممنونم که لطف دارید بهم ... کاش بتونم با حرفام باری از دوش کسی بردارم
ولی مهمتر از همه توی رابطه ؛ طرف مقابل و گذشت و صبوری اونه ؛ اگه بهتون بگم توی زندگیم چقدر اشتباه و ناپختگی کردم سرتون سوت میکشه :)
باور کنین همسرم باید یه دایره المعارف بنویسه که چطور تونسته زن سرکشی چون من رو رام کنه !!!!!

تارا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 09:15 ق.ظ http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

تولدتون مبارک بانوی عزیز و مهربون:)

ممنونم عزیز دلم ، مهربونی و بی همتا

َADELE سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:55 ق.ظ

هزار بار ممنونم عادله ی عزیزم

میس مهندس سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:52 ق.ظ http://manomester.persianblog.ir/

تولدتون مبارک بانوی بهمن ...
بانویی با قلب مهربان و وجودی گرم در این سرمای زمستان ...
در دل زمستان آفریده شدی تا گرمای وجودت، عزیزانت را گرم کند.
هزاران هزاران بار مبارک ....

مرسی میس مهندس عزیزم ، پیامی که پسرک راه دور فرستاد دلم رو گرم کرد ، خییییلی زیاد ، حس کردم عمرم بیهوده نبوده ... برام نوشته :

به دنیا فخر می فروشم :
که " مادری چون تو دارم "
که من را کسی ساخت
که بیش از من ، با منست
که جنگ به من آموخت ، بی سلاح
درس به من آموخت ، بی کتاب
یاد داد که : سنگ باشم
یاد داد که : آب باشم ...
تولدت مبارک
عشق مهربان من

رها سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

بانو جان سلام و تبریک میگم به این بانو که بسیار زیبا گفتی بانو در روز تولدت واقعا برای من هم همه حس هارو زنده کردی عزیزم آرزو میکنم هررآنچه خیر و برکت است خداوند در زندگیت جاری سازد دوستت دارم بانوی دنیای مجازی من

سپاسگزارم رهای بی همتا .. بودنت روح شادیست در اینجا دخترم

آرین سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

درخت هر چه سالخورده‌تر باشد،
سترگ‌تر است و پر ارزش‌تر.

ریشه‌اش هرچه عمیق‌تر،
پا در جاتر در برابر توفان.

شاخسارش هرچه انبوه‌تر،
پناهش امن‌تر.

تنه‌اش هرچه به نیروتر،
تکیه‌گاهی اطمینان‌بخش‌تر.

تاجش هرچه برتر،
سایه‌اش دعوت‌کننده‌تر.

هر حلقه‌اش نشان نمایانی‌ست
از روزگاری که پس پشت نهاده؛
همچون چینی،
بر چهره‌یی.

(شاملو)

سالروز میلادتان شاد باد.

دریا دریا سپاس مهربان ...
از بانوی مهربانت که همیشه لطفشان شامل حال من بوده تشکر کن پسر خوبم

این شعر شاملو را بسیار دوست میدارم

shadmane سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:11 ق.ظ

چقدر زیبا این لبخند رو توصیف کردی و چه عالی به پختگی رسیدی
تولدت مبارک همیشه دلت مالامال از شاد باشه
از طرف یک خام مانده

شادمانه جان چوبکاری میفرمایید ؟
من که کلی ازتون درس گرفتم همینجا ...
ممنون که قابل دونستید برادر

هلیا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 07:57 ق.ظ

زادروزتان خجسته بانو

ممنون هلیا بانو ... اسمتون همچنان من را به یاد " بار دیگر شهری که دوست می داشتم " ابراهیمی میندازه ...

مهدیه ماه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 07:33 ق.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

تولد مبارک بانوی بهمنی عزیزم...
الهی عمر طولانی و پر برکتی داشته باشی در کنار جناب یار...

ای جانم دختر مهربون من ... دوست قدیمی
خدا شما رو برای امیرعلی و احسان نگه داره عزیزم

تیام سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 12:07 ق.ظ

به جان خودم اگه زنده بمونم مرداد نود پا به شصت ویکسالگی میزارم

ای جان ّ دلم تیام جان ... ایکاش وبلاگ داشتی و نوشته های ارزشمندت رو میخوندیم ... هر چیزی از زبون تو شنیدی تره عزیزم
همسر دلبند هم مردادی هستند و امسال مرداد که بشه 59 سالشون میشه ...
زنده و تندرست باشید که دنیا به آدمهایی مثل شما نیاز مبرم داره

تیام سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام این سومین باره که مینویسم ولی ارسال نمیشه

تیام جان این سومین پیامتون هست که پاسخ میدم ... ثبت شده عزیزم

مهدی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 11:21 ب.ظ http://audiology.blogfa.com

خب همیشه وبتون رو میخونم و فیدشو گذاشتم تو فیدخونم. تولد بهانه ای هست برای اومدن و تبریک گفتن. تولدتون مبارک.

درود و نور و مهر بر شما

خوشحالم مهدی عزیز ... کاش چیزی نوشته باشم که یه روزی ، یه جایی از زندگی به کارت بیاد
ممنون از تبریکت پسرم

ندا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 10:02 ب.ظ

تولدتان مبارک بانو
پاینده و مانا باشید.

درود و نور و مهر بر تو دوست ...

تیام دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 09:53 ب.ظ

ای جاننننننننن...تولدتون هزاران بار مبارککککککککککراستی بانو میدونی من یه شش هفت سالی بزرگترم:

شووووخی میکنی تیام ؟!!
یه چیزی بگو که باور کنم عاخه ؟ یه چیزی از همنسلهای خودت ...

سپیده ز دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 09:49 ب.ظ

ای زنی که صُبحانهٔ خورشید، در پیراهن توست

پیروزی عشق نصیبِ تو باد...

جانم سپیده ی نازنین و مهربون

دلبر دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 06:40 ب.ظ

تولدت زایش همه ی دوست داشتن هاست
تولدت پر نور بانوی مهر

ممنون مهربان دلبر ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.