دیوار مهربانی

دیوار مهربانی ...چه کار خوبی کردند اونهایی که با شروع برودت هوا این پیشنهاد رو عملی کردند .


توی شهری که زندگی میکنم هم چنین دیواری در نظر گرفته شده و مردم لباسهای زمستونی نو و قابل استفاده ی که دیگه لازم ندارند میبرند و روی این دیوار آویزون میکنند و کسانی که لازم دارند میان و برمیدارند .


یکی از نیروهای خدماتی مون کار قشنگی کرده ( که با توجه به بضاعت مالیش واقعا قابل تحسینه ) برای شب یلدا که قرار بوده فامیل خونه ی پدرش که بزرگ خانواده است جمع بشند ، ازشون خواسته هر چی کفش و لباس زمستونی که نیاز ندارند توی خونه دارند با خودشون بیارند و همون شب با برادرش همه رو بردند و روی دیوار نصب کردند .

میگفت غوغایی شده بود کنار دیوار اون شب ...


ما هم به تاسی از اون ، با این کارگاه تولیدی پوشاکی که لباس پرسنلی مون رو تهیه میکنه تماس گرفتیم  که بصورت سری دوزی پوشاک گرم بهش سفارش بدیم  برای روی دیوار که  خودش پیشنهاد جالبی کرد:

گویا قبلا تولیدی پوشاک بچه بوده و از وقتی سبک کارش رو عوض کرده کلی کاپشن و لباس ورزشی (کاپشن شلوار بچه گانه از 5 تا 12 سال )روی دستش مونده بوده ... همونها رو نصف قیمت باهامون حساب کرد  و  در واقع با اون هزینه ای که در نظر گرفته بودیم تونستیم دو برابر لباس تهیه کنیم  ، خودش هم زحمت حملش رو تا دیوار مهربونی کشید .


گاهی همه چیز با هم جفت و جور میشه وقتی  قصدت مهربونیه ... دمتون گرم و دلتون گرم باشه الهی



نظرات 18 + ارسال نظر
س شنبه 5 دی 1394 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام خانم لیلیت. خواننده وبلاگتونم البته تا الان خاموش بودم. میام گهگاه میخونمتون و ازتون انرژی میگیرم. ممنونم از شما. من یه دختر بیکار(منظور بدون شغل هست) در آستانه سالگیم و وقتمو با دنیا مجازی پر میکنم. وبلاگتونو دوست دارم بهم انگیزه میده

درود و نور و عشق بر شما
خوشحالم که خوندن اینجا حالتون رو خوب میکنه ... قدر این لحظه ها و جوانیت رو بدون ، کتاب بخون ، توی خونه نمون ، فرصتهای شغلی کم نیستند ، مطمئن باش یه جایی ، یه شغلی در انتظار اینه که تو صاحبش بشی ... پاشو دختر

شبنم شنبه 5 دی 1394 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

آره ایده جالبیه. گویا اول از همه یک نفر تو مشهد این کار رو کرده. هر چند سال هاست تو مشهد یک خیریه هست که توی حیاطش چند تا قسمت درست کرده برای لباس، ظرف، کیف و کفش که هر کی لازم نداره می بره می ذاره اونجا و کسی که نیاز داره میاد بر میداره. اما امسال این دیوارها حسابی کولاک کردن. امیدوارم خدا همیشه کارهای خیر رو برات پیش بیاره.

برای تو هم همینطور شبنم خانوم هنرمند

بهسا شنبه 5 دی 1394 ساعت 12:37 ب.ظ http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

کریسمس مبارک لیلیت جان
امیدوارم که سال جدید براتون پراز سلامتی و عشق و آرامش باشه و همیشه شاد باشید

ممنونم دوست مهربون ، بر شما و همه ی کسانی که این روز براشون مهمه مبارک باشه و شاد ...

سلام شنبه 5 دی 1394 ساعت 09:22 ق.ظ

چه ایده جالب و خوبی

مگهان شنبه 5 دی 1394 ساعت 08:05 ق.ظ

اگه آدم به لیلیت خوشگل کریسمس رو تبریک نگه به کی بگه؟!
♡ به امید روزهای خوش لیلیت بانوی مهربان

ممنونم مگی مهربون ... امید که برای همه نوید صلح و دوستی باشه

Rima جمعه 4 دی 1394 ساعت 11:28 ب.ظ http://dailytalk.blog.ir

سلام لیلیت عزیز
چه کارخوبی . من عکساشو دیدم اما خودشو ندیدم
دست شما و اون آقا خدماتی و اون آقا تولیدی درد نکنه. دل کلی آدم رو شاد کردین.
حس خوبش به لب من خواننده هم لبخند نشوند :)
برقرار باشید بانوی نور ( بقول عمو)

درود و نور و محبت بسیار برای ریمای عزیز

اون همکارم از خانومهای خدمات بودند !
دست همه ی کسانی که ناشناس و شبونه رفتند یه عالمه پتو و بالاپوش گذاشتند کنار دیوار بیشترتر درد نکنه :)

ممنون از مهربونی همیشگیت که همیشه شامل حالم بوده نازنین...

ADELE جمعه 4 دی 1394 ساعت 05:10 ب.ظ


این ماله پست
Merry Christmas
اینم مخصوص خودتون

پست عمو رو میگین ؟!

ممنونم ازت مهربونم

ریحـــانه جمعه 4 دی 1394 ساعت 01:52 ق.ظ http://ilovelife.blogsky.com/

ببینین فکر می کنم همشـهری باشیم ولی شایدم اینطور نباشه..تو شهـر ما هم این اتفاق افتاد ولی من فکر می کنم تو کشـــــــورمون هنوز اِنقد فرهــنگ سازی نشده که از این کارا کرد!خب درسته خیلی کار خوبیه اما دو مورد هس که یکم اذیت میکنه آدمو یکی اینکه افراد سودجو زیادن و خسیس و ...زیاد داریم! دومیش هم اینکه اگر من خودم از افراد نیازمند بودم نمیرفتم از اونجا لباس و...بردارم ولی خب...

بعضی کشورها چریتی دارند و روال کار ساده تر از اینه و کسانی که نیازمند و آبرودار هستند براشون دشواره از این وسایل استفاده کنند ... ولی این برای شروع میتونه بهتر از کمیته امداد باشه ...

فاطمه پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 02:39 ب.ظ http://fit65.blogsky.com/

سلام

واقعا کار قشنگ و خدا پسندانه ای بوده

درود و نور و مهر بر تو فاطمه جان
خصوصیت رو توی وبلاگت جواب میدم عزیزم

بهسا پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 09:10 ق.ظ http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

بععععععله دیگه
با کمال افتخار میدونید دیگه کدوم شهر بود که درستش کردو فرهنگ سازی کرد!

پرچمتون همیشه بالاست بهساجون
ما هم که همیشه تسلیمیم !!

سپیده چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 07:52 ب.ظ

چقد خو زنده باشی بانو

فدات مادری

سهیلا چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 05:58 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

چه رسم قشنگی

تازگی ها مردم نسبت به هم مسئولانه تر برخورد میکنند خدا رو شکر ...

مگ چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 05:49 ب.ظ

چه اتفاق خوبی بود این لباس های کمی از مد رفته ی تازه...
با تمام وجود ذوق کردم از خوندنش، شما هم حتما اندازه ی من هیجان زده شده بودین!

حرکت اون نیروی خدماتی هم خیلی هوشمندانه بود، گویا ما هم داریم اما من بی اطلاعم

اینقدر ماهه این زن که میشه در موردش یه طومار نوشت مگهان جونم

توت قزنگی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 01:15 ب.ظ http://missalone.blogsky.com/

من تو خونمون کمد مهربانی راه انداختم انگار، پستش رو نوشتم دیشب، مامانم هر از گاهی یه پاتکی بهش میزد ، من بهش میگفتم سرقت
حالا با راه افتادن این جریان ، مامان هم بهش عنوان داده میگه کمد مهربانی

ای جان ! تو دیگه خودت تولید کننده شدی توتی جانم...

بودا چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

بقول استاد مهربانی ، پروفسور حسابی :
اینجا ایران است ، کافیست اورنگ ( الگو - شان ) مناسبی در اختیار مردم باشد ...
چقدر جای چنین دیواری در شهر من خالیست ...

درود و نور و مهر و دلتنگی بر بودای مقدس و کم پیدا !

دیوار خانه ی خودتان را دیوار مهربانی کن ... بالاخره باید از یک جایی شروع شود !
زحمتش نصب چند تا رخت آویز محکم و فلزی ست ، یا حتی چند تا میخ و یک بنر که رویش کاربرد لباسها نوشته شده باشد .

میس مهندس چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 12:39 ب.ظ

کاش یک عکسی از این صحنه میگرفتین ...
خیلی زیبا بوده حتما

کلا نمیتونم توی بلاگ اسکای عکس بذارم ، نمیدونم چرا !

رضوان چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 11:59 ق.ظ http://planula.blogsky.com/

من پست هاتون می خونم و از همه اش دارم لذت میبرم و ممنونم .
از پست " یار " تا الان همش پراز عشق بوده اصلا..
دوست دارم برای تک تک یه کامنت جدا بنویسم اما چند دلیل داره:
یکی من اهل شیرازم!!!
دیگه انبوه کارهای نیمه تمام و یا جدید محل کار
و بیماری آنفلوآنزا که همسر و مادر و دخترم رو درگیر کرده

براتون شادی مهر سلامتی و آرامش رو آرزو دارم.

شیرازی ها که ماهند مهربون بانو

امیدوارم که سلامتی برای عزیزانتون حاصل بشه که میدونم پرستاری از خود بیماری دشوارتره

عمو چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 11:18 ق.ظ

دمشان گرم . دمتان گرم .
همین کاراست که دنیا رو جای قشنگ تری برای زندگی می کنه.

درود و نور و مهر بسیار بر عموی مهربان ... دلتان گرم ، خانه ات آباد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.