زمستونی ها ، حال دلتون خوب باشه الهی ...

اتاقم رو عطر نرگس برداشته ... اینقدر پشت میز داره بهم خوش میگذره که دلم نمیخواد از اینجا تکون بخورم ، یه هوای گرم ملو از دمنده ای که اون زیر روشنه به پاهام میخوره که باعث میشه احساس خوشبختی بهم دست بده :)

 اینقدر همه چیز بطرز باورنکردنی در آرامشه که بخشنامه ی وزارتی که نیم ساعت پیش خوندم و تاکید میکرد ساعت 11باید گزارش مصور فلان رو  به اداره ی متبوع ارسال کنیم به گِل کفششم هم حساب نکردم و محل نگذاشتم ! بقول عربامون : چی میخاد بشه ؟؟!! ( اگه بلدین با لهجه بخونین لطفا !)


پر رو _ پررو  لاک زدم و از حرکات موزون انگشتانم روی کیبورد لذت میبرم ( آیکون خودشیفتگی مفرط)

داستانی ست لاک زدنهای پر از آب چشم من !

عاشق ناخنهای مانیکور شده ام و همیشه ممنوع و محروم بودم ازش ! چرا ؟ چون لاک زدن در مملکت ما به معنای تارک الصلوه بودنه ! یعنی لابد نماز نمیخونی وگرنه با لاک که نمیشه نماز خوند ای ملعون بی دین ! اینه که چهارشنبه غروب که میرسم خونه اولین کاری که میکنم لاک زدنه تا شنبه صبح قبل از اومدن به شرکت ، میتونم حظش رو ببرم !

این هفته رو ولی ، پاکش نکردم ... کمرنگ تر از اونیه که بشه تشخیصش داد ( یکی نیست بگه حالا واجبه ؟!) با اینهمه توی جلسات رسمی با دستکش حضور پیدا کردم که البته مصیبتی بوده ورق زدن برگهای صورتجلسه ! خدایا این دلخوشی های کودکانه رو از ما نگیر :))


هفته ی دیگه همینموقع تهرانم به شرط حیات . خیلی لذتبخشه مراسم سال نو رو پیش عزیزانت باشی . قراره پسرک راه نزدیک ، یه درخت واقعی بگیره  امسال ...


احتمال میدم این حسای  خوب دلیلش اومدن زمستان عزیز باشه : دی ماه تولد پسر کوچکم هستش ( والبته کاپریکورن عزیز) بهمن تولد خودم ( والبته عمو سیبیلوی نازنینه ) اسفند هم تولد پسربزرگم هستش ... لطفا هر کس زمستونیه از همین الان بیاد اعلام کنه تا بعدا شرمنده اش نشیم و بموقع هدیه اش رو ارسال کنیم .

از همینجا هم رسما میگم : آدرس هر کسی رو که داشته باشم شک نکنه که کادوش رو ارسال میکنم :)


موفق و موید باشید


نظرات 27 + ارسال نظر
شبنم شنبه 5 دی 1394 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

اختیار داری. خدمت کلا از ماست.

سلام شنبه 5 دی 1394 ساعت 09:23 ق.ظ

منم عاشق لاک زدنم،حس خیلی خوبی داره
امیدوارم سال نوی خوب و شیرینی در کنار عزیزانتون داشته باشید

ممنونم عزیز دلم
لاک اون حس رنگی پنگی بودن ما خانوما رو ارضا میکنه گمونم :)
شاد و دلخوش باشین همیشه بانو ...

مهرو شنبه 5 دی 1394 ساعت 07:51 ق.ظ

لاک که میزنی، حتی لمس ناخنهات هم برات لذت بخش میشه!
وقتی انگشت شصتت رو یواشکی رو ناخن انگشتهای دیگه میکشی و برعکس و انگشتت آروم سر میخوره رو سطح لاک همینم کلی حال آدمو خوب میکنه

دیدی چقدر خوبه مهرو جون ؟؟!!

فاطمه پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام لیلیت عزیز
پستهاتو هروقت بتونم حتما میخونم
تولدت مبارک نازنین بانو
منم یه بهمنی هستم،29 بهمن
البته همین که اینجا گفتی یه بهمنی هستی کلی خوشحال شدم،این یه هدیه قشنگ بودبرام عزیزم

ای جانم ... یه بهمنی دیگه هم افتخار حضور دادند
هدیه رو هم همه جوره در خدمتتون هستیم

بهسا پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 09:08 ق.ظ http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

لیلیت جونم پس من چی؟
من که تابستونی ام؟ تیرماهی ام؟
منم کادو می خواممممممممممممم
من یه تیرماهی ام که زمستون و زمستونی ها رو خیلی دوست داره
درمورد لاک زدنتون که می گفتین انگار داشتید دقیقا از کارای من حرف میزدید! شده یه روزای شنبه ای دلم نیومده پاکشون کنم و بادستکش و تابلو تا آخر وقت نشستم!!

الان دیگه دل خودم رو با پالیش و برق ناخن راضی میکنم :)))

تیر ماهی که خرچنگشون به دل ما چنگ زده حسابببی ! زمستونی ها هم تورو دوست دارن ، میگی نه ، من شاهد زنده اش !

mahdiyemaah پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 12:20 ق.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

فکر کردم منو نمیخونی....
درگیرم عزیزم...با رژیم سخت درگیرم.رژیم میگریم وزنم میاد پایین فرداش جوری مغزم ضعف میکنه که خوردن روغن حیوانی ارومم میکنه.
جالبه با اینهمه خوردن روغن وزنم نمیره بالا.حال زن شیرده حال عادی نیست.
اما مطمین باش دست از تلاش بر نمیدارم.حتی اگر به هدفم نرسم....منیه بهمنی الاصلم....
۲۶/۱۱/۶۹

بهمنی جانم همیشه میخونمت و پیشرفتت رو تحسین میکنم .
امیر علی رو ببوس ، خوب داری پیش میری عزیزم

نیلوفر چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 10:35 ب.ظ http://niloofaraneh123.blogfa.com

شما هم بهمنی هستید بانو؟
به افتخار همه زمستونیا مخصوصا بهمنیا (آیکون خودشیفتگی)
اهااا همه بیان وسط
مجلس بی ریاست

باعث خوشحالیه نیلو جان :)
امید که دلت همیشه شاد باشه

مهرو چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام بانوی عزیز
روزهای خوشی در راهند به لطف خدای مهربون.
همسرم و من فروردین و اردیبهشتی هستیم ولی خدا یه پسر فوق العاده بهمون هدیه داده که متولده 10/10، آخر دسامبر و دوم محرمه. بچه ام تاریخ تولدش همه جوره رونده
دوستتون دارم و احترام فوق العاده ای براتون قائلم.

آمین که این گل پسر برکت زندگیتون باشه و همه چیز رو روند کنه براتون مهرو جان
متقابلا در مقابل لطف شما سر فرود می آورم بانو

سپیده ز چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 07:56 ب.ظ

سپیده هستم بسم الله الرحمن رحیم هستم
یادداشت ببیفرمایین بانو
زنجان .....
بانو منم دلم میخاد لاک بزنم منم دقیقا بهمون دلیل نمیتونم

توی دلمون موند مادر :))

ناشناس چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 06:39 ب.ظ

اول اینکه زیاد احساس بهت دست نده. من زیاد وقت ندارم بیام خزعبلات تورو بخونم. بعد از مدتها اینترنت گیرم اومد آنلاین شدم. دوم اینکه جالبه که معرکه گرفتی یک مشت جاهل مثل خودت رو دور خودت جمع کردی. اونا حالیشون نیست دلیل نمیشه من حرف نزنم. سوم اینکه احتمالا در کودکی خیلی کمبود محبت یا به قول تو مهبت دیدی که الان با موس موس این و اون و نادون هایی مثل خودت حال میکنی. و در آخر اینکه این در جهل مرکب ابدالدهر بماند رو برای تو گفتن! :)

مرسی ، ای جان بخاطر صداقتت ... والا من با تو مشکل ندارم ، اصلا نباشی اینجا صفا نداره ، اگه توهین کنی دلت خنک میشه ، باشه اشکال نداره

سهیلا چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 05:56 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

تولد همه زمستونی ها مبارک

از ته دلم آمین بانو جانم

ADELE چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 05:56 ب.ظ

واییییییییییییییییی
آدرس بده خانم .......... الان من باید به شما هدیه بدم

بذار بغلت کنم دوستم

ADELE چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام
عادله هستم یه بهمنی
با ناخنهای مانیکور شده
19 بهمن

هوووووررررا !!!

حالا چیکار کنیم روز تولدمون یکی شد ؟!!

parvaz چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام لیلت عزیز. ممنون بابت نوشته های زیباتون. خواستم بگم که من عاشق زمستون و نرگس و تولداشم. آقای همسر بهمن هستش ومن خودم اسفند. پیشاپیش کریسمس و تولدتون مبارک فرشته مهربونی.

فدای پرواز دوست داشتنی و اسم پر مسماش ...
هر دو تون ماهید و براتون آرزوی یه زندگی پر سعادت میکنم عزیزم

شبنم چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

منم عاشق ناخون های مانیکور شده و مرتبم. اصلا یکی از دلایلی که دوست ندارم هیچ وقت با دولتی ها کار کنم همینه که اونجوری دیگه نمی تونم لاک بزنم. کلا اگه ناخونام لاک نداشته باشه خودم هم خودمو نمی شناسم.
خیلی خیلی برات خوشحالم که داری می ری تهران. امیدوارم سال نو و کریسمس خوبی داشته باشی در کنار همه خانواده و فامیل. جای منم خالی کن حسابی.
فقط به زمستونی ها کادو می دی؟ چرا تبعیض؟ خوب ما آذری ها گناه داریم.

قربونت برم خب تازه به این فکر افتادم ... دیگه پاییز گذشته بود عاخه !
با اینهمه شما امر بفرمایید تمام قد در خدمتم بانوی هنرمند

مصی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام.منم بهمنی ام.آدرسمو بدم

بعله خانوم جون ! چرا که نه ؟
آدرس وبلاگ هم قبوله :)

mahee چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 12:31 ق.ظ http://gahnegar.blogsky.com

لی لی جان من 12 اسفندم!! کادوی مجازی هم قبوله!!

ای جانم اسفندی های حساس و دوست داشتنی ...
ای به چشم ، یادم میمونه چون سه روز قبل از پسرک راه دور متولد شدید

mahdiyemaah سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 08:16 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

باور کن ذهنم قفله...
اصرار کردی یا اسرار کردی؟!
کدومو نوشتم؟
فکر کنم غلط نوشتم.

امروز توی فکرت بودم مهدیه جون ، باورت میشه ؟!
گفتم مهدیه قرار بود تا عید برگرده سر وزن قبلیش ... چرا هیچی نمینویسی ببینیم در چه وضعیتی هستی ؟

mahdiyemaah سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 08:12 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

سلام بانو....
سال نو پیش پیش مبارک...الهی سال جیگری پیش رو داشته باشی.
حالا که اسرار کردیاااااا من بهمنی ام...بوس واسه من یادت نره

فدای تو مامان بهمنی ، خب روزش رو هم میگفتی خانومی !

فهمیدم منظورت اصرار بوده گلم ، نگرون نباش

nashenas سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 07:49 ب.ظ

خلق را تقلیدشان بر باد داد ای دو صد لعنت بر این تقلید باد. مسیحی ها هر جا که باشن دین پر از خرافه شون رو ترویج میکنند. شما هم که دیگه عقب گرد کردین و نو مسیحی هستی دیگه زیادی دو آتشی هستی هاها آدم دلش میسوزه! حالا خودت که اینطوری هستی از این وبلاگ قراضه ات هم استفاده میکنی مردم جاهل رو جاهلتر میکنی!

جالبه که تو رو از در بیرون میکنند ، از پنجره برمیگردی برای خوندن وبلاگ قراضه ی من ، یه ذره برای خودت شخصیت قائل باش و دیگه نیا اینجا !

سپیده مشهدی سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 06:24 ب.ظ

درودددددددددددددددددددددد
من تولدم 12 آذر بود
ولی تا اخر اسفند تمدیدش کردم...دیگه چیکار کنم یه بانو لیلیت جونننننننننن که بیشتر ندارم

تو اینقدر گلی که تموم سال رو برات جشن بگیریم کمه

میس مهندس سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 06:21 ب.ظ http://manomester.persianblog.ir/

بانو جان من پاییز بودم ها ولی چون به زمستون چسبیده آدرس بدم؟

شما به دل ما چسبیدی میس مهندس عزیزم

سمیه سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 03:10 ب.ظ http://delediivooneh.blogsky.com

سلام
منم ناخون مانیکور دوس دارم، ولی ما خانوم های سر و کله زن با ادارات دولتی و محیط های مردونه همیشه محرومیم حتی اگه شرکت خصوصی باشه بهتر رعایت کنیم.
همون یواشکی زیر دستکشش هم قشنگه (مهم همون حس لبخندی که خودت میدونی دلیلش چیه و موقع به سختی ورق زدن میاد روی لب که مگه مجبور بودم )
به هر حال که غرض از نوشتن کامنت بعد این همه مدت خوانندگی بدون سر و صدا حضور یه بهمنی دیگه تو این وبلاگ بود و لا غیر.
همیشه شاد و پر از محبت باشی

درود و نور و مهر و ارادت بسیار بر سمیه خانم بهمنی عزیز

گرچه میگن بهمنی ها همیشه خلاف جریان آب شنا میکنند ولی این متفاوت بودنه خیلی میچسبه ، اینطور نیست ؟!
خوشحالم که لب به سخن گشودی بانو ، اینو از محبت بهمنی ها میدونم نسبت به هم

غزل سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 02:48 ب.ظ

شکسته نفسی کردم...

غزل سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

لیلیت عزیزم، از همین الان سال نو مبارک. امیدورارم بهترین سال در انتظارتون باشه.خیلی دوستتون دارم .متاسفانه من یه مردادیم :(

چرا متاسفانه ؟!
مگه نشنیدی میگن : مردم دنیا دو دسته اند
1- اونایی که مردادی هستند
2- اونایی که آرزو دارند مردادی باشند

همسردلبند هم مثل شما جزو دسته ی اوله !!!

رها سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام بانو جان واقعا خدا این دلخوشیهای کوچک رو ازمون نگیره و به به با این همه تولد عزیزان تبریک پیشاپیش منو بپذیرید و آدرس رو هم لطف کنید کادو دادن و گرفتن بسیار لذت بخشه براتو زمستانی سرشار از گرمیه وجود نزدیکان آرزو دارم

قربان دستت رهاجانم
لطف شما به ما بیکران رسیده عزیزم

عمو سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 12:06 ب.ظ

درود و نور و عشق
لحظات شادی رو براتون در کنار خانواده آرزومندم بانو
یا شیخ مسئلتن ... و تکلیف آنان که آدرس شما رو ندارن چیست ؟

به به !
عموی مهربان اهالی وبلاگستان ، شما که هدیه ی ما را پیش پیش و بدون آدرس داده اید !

همان سیبلچه ی نازنین را شخصا بعنوان کادوی تولدمان استنباط مینومائیم !!! دست مریزاد ، خیلی هم ممنون ، دست زن عمو جان را هم میبوسیم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.