تعامل بیشتر در تلگرام !

از آنجاییکه خیلی از همکارامون باید همیشه  آن کال باشند ، یه گروه تلگرامی  براشون ایجاد شد و از اینطریق پیامهایی که جنبه ی عمومی داره براشون ارسال میکنم . اسم گروه  هم دقیقا اسم اداره مون هست .

دیشب درست وقتی داشتم پیام مهمی رو براشون ارسال میکردم متوجه شدم یکی از همکارها لفت داد . تا به حال بارها پیش آمده بود که این اتفاق بیفته و همکارمربوطه فورا پیام بده که ببخشید سهوا این اتفاق افتاده و لطفا مجددا مرا اد کنید .

از طرفی  خیلی اتفاقی همونوقت اسم ایشون در لیست کسانی که اخیرا تلگرام را نصب کرده اند دیدم . بلافاصله نتیجه گرفتم احتمالا به دلیلی این حذف را انجام داده و حالا دوباره تلگرام نصب کرده ، این بود که شماره جدید را در گروه همکاران اد کردم .

ولی امروز معاونم از من پرسید : همکار جدیدی به ما پیوسته یایکی از مدیران را به جهت کنترل نامحسوس اد کرده اید ؟

گفتم : هیچکدام ؟ چطور مگه ؟

گفت : پس این مرتضی کیه وارد گروه شده ؟ شما ادش کردین !

گفتم : من مدتهاست کسی را به گروه اضافه نکرده ام بجز دیروز که خانوم ... رو مجددا اضافه کردم !

گفت : خانومی در کار نیست ! ایشون از دیشب تا حالا به همه ی همکاران خانوم توی خصوصی کلی دُر فشانی کرده و پیام داده که بیایید با هم بیشتر  تعامل داشته باشیم ، ولی هیچکس نمیشناسدش !


توی دفتر تلفن شماره ای ازش نداشتم ( شماره های حذف شده هم وقتی تلگرام رو نصب کنند مار و بی نصیب نمیگذارند !) ، کلی داستان داشتیم تا فهمیدم ایشون  قبلا مستاجر منزل ما بوده اند ولی اکنون شماره ای ازش  ندارم چون دلیلی نداشته بعد از پایان قرار داد شماره شون رو نگه دارم  و تنها بخاطر تشابه نام خانوادگیشون با همکار ذکر شده و همزمانی با حذف ایشون این اتفاق افتاده ...

اگر صد سال میخوابیدم به خواب هم نمیدیدم چنان آدم ماخوذ به حیا  و آرام و سر به زیر و خانواده دوست و متشخصی ، تنها با یک لینک اشتباه چنین شناگر قابلی از کار دربیاید !


خطرات و مزاحمتهای ابزارکهای پیام رسان را جدی بگیریم !!




نظرات 6 + ارسال نظر
زیتون چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/


چه آدم باحالی بوده
از شمام حیا نکرده

نه والا !! خدا بهمون رحم کرد که جوکی چیزی نفرستاد ، با توجه به اینکه من به گروه دعوتش کرده بودم !! چه آبروریزی میشد !!

سپیده ز چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 01:11 ب.ظ

مترس از ان که هایوهوی دارد بترس از ان که سر به تو دارد

هایهوی دارهاش هم بد آفت هایی شدن :))

فرشته چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 09:43 ق.ظ http://ftnia@persianblog.ir

سلام
قدیمیا راست گفتن که
از ان نترس که های و هوی دارد از ان بترس که سر به تو دارد.

فرشته جون از معایب فضای مجازی اینه که هر کسی میتونه یه شخصیت دروغین از خودش به نمایش بذاره و حتی عکس پروفایل دروغین و بقیه هم باورش کنن و اگر اینقدر از ادراک تهی باشه که همین راضیش بکنه خب کارش رو پیش میبره دیگه :)
مرد حسابی شما حتما متوجه شده ای که اشتباها ادت کردند ( مثلا اگه اسم گروه باشه : همکاران شرکت مادر تخصصی .... ) خب چجوریه که به جای اینکه به ادمین پیام بدی اشتباه شده میای کپشن و فیلم میذاری ؟!!

ADELE سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 04:49 ب.ظ

یا خداااااااااااااا

!!!!

سلام سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 04:46 ب.ظ

عمو سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 04:15 ب.ظ

یا امام زاده ریچارد

عمو تازه یادم رفت بگم توی گروه یه فیلم هم به اشتراک گذاشته بود !!
همکارا که بهم خبر دادند تا بیاد لود بشه ببینم چیه تموم خون بدنم اومد توی سرم !!!
خدا رو شکر مهم نبود ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.