فردین بازی و تغییر نمادهای کلیشه ای

به لطف بانو وینر ، مدیر بخش طراحی گرافیک فیس‌/ بوک با تغییر لوگوی فرندز در ف . ب دیگه من یه موجود نحیف نیستم پشت سر یه آقای چهار شونه ! 

از وقتی مدل موهام رو عوض کردم ، یه حائل فرضی بین من و آیکون آقای کناریم ایجاد شد و من اومدم جلو ، ایشون تشریف بردند عقب ! گمونم متوجه شدند شانه های من اگه ستبرتر از آقا نباشه ، کمتر از اون هم نیست !!

درسته مشکلات جنسیتی عالم با تغییر نماد دوستان در کتاب چهره ها مرتفع نمیشه ولی یادمون باشه همه ی معادلات جهان در نهایت تنها با تغییر یک متغیر حل شده اند ...


اینهم خودش نشانه ی خوبیست برای یادآوری اینکه دنیا ناچاره زن رو با همه ی ویژگیهاش از زیر سایه ی مردانه بکشه بیرون . 


به اصرار همسردلبند تصمیم گرفتیم  " تا تو نیای ، من نمیرم " و فردین بازی و این حرفا رو بذارم کنار و به تنهایی بار سفر ببندم و مشرف بشم به دیدار فرزند ... احساسات دوگانه / بل چندگانه ای در وجودم غلیان دارد که جای نوشتنش اینجا نیست ، تقسیم کردن تردیدهایم با دوستان هیچ بخشی از راه را روشنتر نمیکند...


در عوض  بزودی پست بعدی را مینویسم که به کاپریکورن مربوط میشود ( قرار بود همین پست اختصاصی شود که نشد !) شاید به درد خیلی ها بخورد !



نظرات 24 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام و نور و مهر و خوشبختی بر بانو لیلیت عزیز
امیدوارم که امروز به آسونی و با قاطعیت و موفقیت کارتون رو ارائه بدین و فردا با کلی خبر خوب برامون پست بذارین

درود و نور که خداوند ست بر رویا ی خوب ...

به لطف و دعای شما دوستان همه چی عالی برگزار شد ، ممنونم ازاینهمه امواج خوب عزیزدلم

ADELE چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 11:15 ق.ظ

چشم

فدات مهربون

اف چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 10:00 ق.ظ

بانو جان سلام
امروز روز دفاع شماست
از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت می کنم
والبته از همون ته دل مطمئنم به بهترین حالت پاسش میکنید

گود لاک

بقول عمو : حاجی همه چی پرفکت ! اصلا واندرفول !!!

مرسی افروز جونم ، عاشقتم

سپیده مشهدی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 08:51 ق.ظ

درودددددددددددد و نور به بانوی عزیزم
امیدوارم با بالاترین نمره دفاع کرده باشین و همیشه موفق و سلامت باشین

سپیده جان از این بهتر نمیشد ، ممنونم

ترمه چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 03:13 ق.ظ http://terme61.persianblog.ir

سلام جگر گوشه .... تی بلا می سر ..... من هستم ، تو هم باش ..... به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را .... دلتنگتم .... سفر خوش

فدای تو که اینقدر نزدیکی ، در دل و جان منی ترمه ی بی همتا ...

mahdiyemaah سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 07:43 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

چشمم به وبلاگت خشک شد عزیزم.دلم برات تنگ شده.
چرا چیزی نمینویسی....

درود و نور و محبت که همگی نشان از خداوند دارند
امروز عصر ارائه دارم ، بارم رو زمین بذارم چشم ، مینویسم

ADELE سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 10:51 ق.ظ

به سلامتی .
سفرتان پر از خوشی
( لیلیت جان شما برام نوشته بودید ایمیل منو مفصل جواب دادید ولی من چیزی دریافت نکردم )

درود و نور
ارسال کردم ، میشه ادرستون رو بدید دوباره چک کنم ؟

لیلا دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 11:51 ب.ظ http://khateratemohajerattt.blogfa.com

سلام لیلیت عزیزم!
ایشالا سفر به سلامت باشه.خوش باشین!

درود و نور و عشق بر تو
یه عالمه ممنونم ازت عزیز مهربون ...

سپیده مشهدی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 06:34 ب.ظ

ارسال کردم خدمتتون

مرسی ، پاسخ دادم ، امیدوارم ارسال شده باشه

سپیده مشهدی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 06:10 ب.ظ

چشممممممممممممممممممممم الان خدمتتون ایمیل میکنم

چشمتون بی بلا خانوم زیبا ...

سپیده مشهدی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

درود به بانوی عزیزم
خوبین؟خانواده خوب هستن؟
دارم لاغر میکنم خودمو تا تو ساکتون جا بشم و قاچاقی باهتون بیام اونور

سپیده همون عکسی که برای افروزفرستادی منم میخوام !
راجع به اونم بعد صحبت میکنیم ...

سیمای یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:42 ق.ظ

بانو راستی دارین میرین
خیلی خوبه
انشالله به سلامت برین و برگردین
دیدار عزیزتون نوش جان

دوستان جدی جدی راهیمون کردند !
اینجوری که شماها میگین من الان باید تو آسمون باشم .... ( مرسی از دعای خیرت سیمای جان )

بهسا یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:13 ق.ظ

درود به لیلیت بانوی زیبا
انشالا که به سلامتی بروید و برگردید
فرصت زیاد هست بانو انشالا با همسر گرامی هم می روید
من چون دوران دانشجویی خیلی از مامان دور بودم از الان هیجان شیرین شما و آقا پسر تون رو حس می کنم
به نظرتون از این انتظار لذت بخش تر هم هست؟

بهسا جان از پسرکم بپرسی ترجیحش دیدن پدرش هست ، امیدوارم همه ی بچه ها در کنار عزیزانشون باشند ، از جمله شما

شالیزار شادی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام بانو جان
سفرتان بیخطر و پر از ماجراهای شیرین
بیصبرانه منتظر خوندن پست جدیدتونم ببینم آقاااا مهندسسس چی میشود

آقای مهندس رو که من نمیتونم تعیین کنم چی میشن !!!

چوپان شنبه 20 تیر 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

بانو واقعا بدون من قصد نداشتین برین که؟هوم؟!
کجای دنیا یک لیلیت بانو که کپیشم وجود نداره بدون چوپانش میره دیدن پسر راه دور؟!
بعدشم یکی باید درمقابل گرگهای خارجی مراقبتون باشه دیگه!
هاپو و گوسفندارم نمیارم.برای اونا بلیط نخرین.!
برم بقچه چوب سفرمو ببندم پس:-D
با اجازه

عاشق اون چوب و بقچه و نی نوازیت هستم عزیزم

مهران جم شنبه 20 تیر 1394 ساعت 08:39 ب.ظ http://myladyprincess.persianblog.ir

درود و نور بر لی لی یت بانوی عزیزززز
بی صبرانههه منتظر پست بعدی هستم :)

ارادت ...

مریم شنبه 20 تیر 1394 ساعت 07:57 ب.ظ http://neveshtehayegahbegah.persianblog.ir

عزیزم تصمیم درستیه خدا پشت و پناهت باشه .. به سلامتی بری و برگردی با خبرهای خوش خوش خوش

ممنون مریم مهربان که معنای دلتنگی مادرانه را ملموس درک میکنی ...

سهیلا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 05:32 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com/

تصمیم خوبی گرفتی عزیزم.انشاله به سلامتی همه کاراتون جور شه.

ممنونم سهیلای عزیزم ....
در ضمن دیدین بلاگ اسکای یهو چقدر تغییر کرد ! خیلی خوب شده ...
اصلا یه کیف دیگه داره کامنت جواب دادنش !!

مگهان شنبه 20 تیر 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

من و چوپون منتظریم بخونیم پست بعدی رو به عنوان خواهر شووران رشتی

+ خییییلی خوشحالم که تشریف می برید الهی خوش بگذره و حسااابی از دیدن پسر انرژی بگیرید
+ در ضمن بچگیتون خیلی زیبا بود

حالا کو تا برم خواهرشوهران گرامی ؟؟؟!!! فعلا فقط تصمیم ...

سپیده مشهدی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 04:16 ب.ظ

آخ جوننننننننننننننننننننننن مسافرت

منممممم میاممممم(با لهجه بابا پنج علی خوانده شود)

به به ! تو هم بیایی که دیگه چه شود !! قدم بر چشم همسفر ...

سپیده ز شنبه 20 تیر 1394 ساعت 04:05 ب.ظ

حتما اقای کاپریکورن میخان مزدوج شن بلهههههه
دارین میرین اونور

سپیده جون کاپریکورن مزدوج بشوند ، مبارکشان باشد ولی رفتن من به " اونور " چجوری بهش مرتبط میشه رو نفهمیدم !

عمو شنبه 20 تیر 1394 ساعت 04:04 ب.ظ

در پناه خداوند باشین لیلیت جان
دفاع پایان نامه تان هم که احتمالا این روزهاست با موفقیت و سهل باد.

همین چهارشنبه ....

ممنونم از لطف همیشگی تون

رویا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 03:56 ب.ظ http://khoshbakhti1393.blogsky.com

سلام عرض شد بانو.
ظهر داغ و شرجی اولین روز هفته تون بخیر باشه ان شاالله
چشمتون روشن بسلامتی ان شاالله میرین و کلی هم خوش میگذره تازه خوش بحالتون رفتین اونجا حسابی التماس دعا داریم، ما رو هم یاد کنید که ان شاالله قسمت بشه یه سفر بریم این بلاد کفر و ینگه دنیا حتی دیگه برم نگردیم

یکی از دغدغه هام همونه که تو گفتی رویا جون !!!

حالا کو تا برم ! تازه در موردش حرف زدیم (حرف تا عمل من سه سوته ، مال همسر یک سال نوری ...)

شراره شنبه 20 تیر 1394 ساعت 03:43 ب.ظ

بیصبرانه منتظریم بانوی زیبای #1

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.