بنجامین باتن !

از آنجایی که جناب یار بسیار چهره ای جوانتر از سنش دارد کمتر میشود سن ایشان را تخمین زد !

خودش هم که هرگز بالاتر از 35 را گردن نگرفته است ... الان سالهاست در همان سن متوقف شده و خیال هم ندارد که بیشترش کند .

اینقدر با جدیت و صراحت سنش را فیکس نگه داشته  که حتی بچه هایمان هم( وقتی در سنین ابتدایی بودند) باور کرده بودند که من 8-7 سالی بزرگتر از پدرشان هستم !


دیروز کنار آینه مشغول زدن کرم مرطوب کننده به صورتش بود و من که نای تکان خوردن از رختخواب را نداشتم و فقط قادر بودم با چشم تعقبش کنم گفتم : چرا اینقدر محکم به صورتت دست میکشی ؟ لطفا رو به بالا دستت را حرکت بده که صورتت چروک نیفتد و به اصطلاح نریزد .

در جواب گفت : فعلا که در 60 سالگی نریخته ، از این به بعدش هم نمیریزه !!

من ِ مریض و دردمند چنان عین فشفشه از جا پریدم و جیغ زنان و هورا کشان دور اطاق دویدم  که برای خودم هم عجیب بود !

گفتم :هععععی ! بالاخره اعتراف کردی از من بزرگتری  !

همسر دلبند هم گفت : اگه میدونستم اینقدر خوشحالت میکنه و باعث میشه بیماریت شفا پیدا کنه ، یکباره میگفتم جنتی ام !

ّ

نظرات 20 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 01:41 ب.ظ

عجب روحیه طنزی داری لیلت جان بزن توی خط داستان طنز شاید هم می نویسی نمی دونم . وقتی نوشته هاتو می خونم نوعی تبحر و پختگی توش هست که به من می گن این دختره خیلی کارش درست تر از این حرف هاست

ای جانم، خدای روحیه دادنی تو فرزانه جون ...

بر خلاف نوشته هام چندان آدم طناز و خوش اخلاقی نیستم و بیشتر خشک و جدی و رسمی ام تا شوخ طبع ...اعتراف میکنم جنبه ی شوخی هم اصلا ندارم ، برای همین کم پیش میاد با کسی شوخی کنم مگر اینکه اگر عین همون شوخی رو بکنه ناراحت نشم

شادمانه دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 07:07 ق.ظ

خوبه که ادم شوخ طبع باشه
همیشه خوش باشید

درود و نور و مهر بر دوست
خیلی وقته نیستید شادمانه ی عزیز ... دلشاد باشید مهربان

فریبا یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام بانو
نور و شادی و سلامت را برای شما و یار از صمیم قلبم خواهانم، حس خوبیه وقتی کمتر از سنت نشون میدی منم تقریبا با دختر جانم همیشه بعنوان دو تا خواهر اشتباه گرفته میشیم اما بانو درون آدمها گذر ایام رو نمیتونه کتمان کنه ..... متنتون خیلی دلنشین بود و عاشقانه قشنگتون باز هم روزمو ساخت خدا برای هم حفظتون کنه .....

ممنونم از اینهمه انرژی مثبت فریبای عزیزم
دلخوشکنک های دهه ی پنج و شش عمر است اینها ، پیری نیست که ! اما شما باور مکن :)

کیهان یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 09:18 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود
یه اعتراف بکنم!
ما مرد ها تا وقتی که جوانیم سعی می کنیم که خیلی پیر تر از سنمون نشان بدیم! وقتی پیر شدیم سعی می کنیم ادای جوانا را در بیاریم
خوب دیگه ما هم یه همچین موجوداتی هستیم! فکر می کنم بجز خانمها هیچ موجود دیگری نمی تونه مرد ها را تحمل کنه

فکر میکنم این تنها ویژه ی آقایون نباشه ! همه ی انسانها حداقل یه دوره ی خاصی از زندگیشون روند سنشون رو انکار میکنند.
در مورد تحمل ، موافقم چون جنس سومی وجود نداره !

رها یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 07:42 ق.ظ

بانو جان سلام عالیه من که حس بیشتر از این نسبت به شما و جناب یار نداشتم تجسم من زنی 30 ساله در کنار مردی 35 ساله هست همچنان روزهایتان مملو از شادی در کنار هم باشد عاشقتم با این نوشتن

شاید چون برای خودمون هم باور کردنش سخته که اینهمه از سنمون رفته !

بقول یکی از همکاران مسن : هر چی به گذشته ها فکر میکنم، میبینم من هی بوده ام !!

فاطمه یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 01:28 ق.ظ

دلبر شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 08:41 ب.ظ

درود و نور بر بانوی مهر
جناب یار خان امیدوارم همواره در۳۵بمانی بی خیال عدد شناسنامه و البته شما بانوی مهر همواره در ۱۸بهار پر از لبخند عمر بگذرانی
چقدر زیبا مینگاری و چقدر زلال از صمیم قلبم دستان پر مهرت را شکوفه باران میکنم

درود و نور و مهر بر تو ...سپاس بانو

شادی شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام
خوشحالم که همیشه شادین. امیدوارم همیشه شاد باشین.
من خیلی رفتارای شما رو برا زندگی آینده ام الگو قرار داده ام. خوشحالم که پذیرفتینم اینجا

اختیار دارین شادی عزیزم ، امیدوارم زندگیت هم مانند اسمت خوشایند باشه

مریم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 07:39 ب.ظ http://neveshtehayegahbegah.persianblog.ir/

سلام ..خوشحالم که بهتری .. مردا پیر نمی شن اصلا.. همسر هر روز میاد دنبالم دوستان بهم می گن خاک تو سرت مریم .همسرت روز به روز جوونتر میشه مردی پیرش کنی .. منم می خندم ..چه کاریه جوون بمونه از یک نظر برا منم خوبه من اونو هر روز می بینم اگه جوون باشه این حس بهم منتقل میشه که منم جوونم .. خودم هم خوب موندم چش نزنم

خدا رو شکر که روزگار باد موافق به بادبان زندگیتون وزیده ... همیشه در کنار هم باشید و عمر توام با سلامتتون طولانی باشه الهی

مهدیه ماه شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 05:52 ب.ظ

جناب یارتون تک اند هااااااااااآااا

جناب یار خیلی خیلی خیلی کم حرفند ( درست مثل پسر کوچیکه ) ولی همون سالی یک بار هم که حرف میزنند کولاک میکنند !!

شبنم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

عالی بود

Sal شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام بانو
ایشالا رفع کسالت شده..
وااای تیکه آخر خیلی باحال بود... کلی خندیدم.

فدات بشم سلوی جان
صبح با حال مرگ اومدم سر کار ولی خدا رو شکر شغل ما جوریه که خاصیت درمانی داره ! الان خیلی بهترم فقط یه کم گلوم درد میکنه و بس

رویا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 02:35 ب.ظ http://khoshbakhti1393.blogsky.com

سلام بانو جونم خوبین؟خیلی دلم برای خوندنتون تنگ شده بود این روزا خیلی گرفتار بودم.ممنون که به یادمین
خدا حفظشون جناب یار رو ایشالا همیشه همینجوری سرحال و تندرست باشه ماشالا شما هم که همیشه جوان و دوست داشتنی هستید.
ارادتمند همیشگیتون

ای جانم عروس خانوم ... ما بیشتر دلتنگتونیم ، هی میاییم و میخوریم به در بسته ، اما چون دستتون به شادی بنده راضی هستیم و امیدوار ... شاد باشین با جناب یار دوست داشتنی تون

میس مهندس شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 01:24 ب.ظ



لازم بود اینطوری بخندم بین این روزهای ناخوشم ...
خدا خیر بدهد جناب یار را

ای بابا ! بد نباشه میس عزیزم ، چرا ناخوشی ؟

سپیده ز شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 01:04 ب.ظ

خخخخخ ماشالا چشم کف پاتون

چشمت بی بلا مادر ! ( راستش رو بخواین وقتی گفت 60 یه ذره جا خوردم ، بگذریم از اینکه اصلا بهشون نمیاد ولی دیدم واقعا چیزی هم نمونده ها !)

سلام شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 12:15 ب.ظ

ADELE شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 11:36 ق.ظ


خیلی با حال بود

عمو شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 11:35 ق.ظ

درود و نور
خدا حفظشان کند
من نمی دونم چرا از کرم جماعت بدم میاد، چه مرطوب کننده چه ضد آفتاب!!! کلا با کرم بی گانه ام
در کنار هم اد باشید بانو

درود و نور و مهر بر عمو و خانواده ی سه نفره ی دوست داشتنی اش ...

سهیلا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 11:15 ق.ظ http://nanehadi.blogsky.com

با همسر من هم سن هستن.خدا برای هم حفظتون کنه.

زنده باشند الاهی ...
همسرم البته شکسته نفسی فرموده اند ، دو سالی مونده تا 60 ، اینکه از 35 اومده بالاتر جای تعجبه !!

همطاف یلنیز شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 11:11 ق.ظ http://fazeinali.blogfa.com/


.
برقرار بمانید و تندرست و جوااان

ممنونم فاطمه ی عزیزم
از شما چه پنهان جلوی پیری رو که نمیشه گرفت و بعد از 50 هم که سرعتش مضاعف میشه ، دیگه دلمون رو خوش میکنیم به تعارف شما جوانهای دوست داشتنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.