دل به کار بده بچه جان :)

وقتی درست و حسابی وقت نمیشه برای نوشتن ، خودم ملتفتم پست هام نیمدار و سردستی و هول هولکیه ! انگار آب بسته باشم توش :)

جمعه تولد پسرک راه نزدیکه ( فردا هم تولد کاپریکورنه راستی !!) موندم چی بهش هدیه بدم که براش جذاب باشه.

از طرفی بچه ام گیک اپله و همه چی داره بجز اپل واچ ، میگم اونو بگیرم ، ولی بنظرم خیلی هیجانیه واسه یه ساعت اینقدر هزینه کنم ولو اینکه چهار تا آبشن غیر از نشون دادن وقت داشته باشه و پشت بوم هم کاهگل کنه ، کفشامون رو هم واکس بزنه !

از یه ور دیگه میگم خب آخرین سالیه که بچه ی خونه اس و  میتونه بی توجه به مایحتاج زندگی و فقط و فقط برای دل خودش کادو بگیره ، اینو ازش دریغ نکنم ... بعد دوباره ور منطقی ذهن دخالت میکنه که : ای بابا ! با این پول میتونه یه سفر درست و حسابی با نامزدش بره ! نکنه بگه : مامان چرا با خودم مشورت نکردین ؟ مگه بچه ام  رفتین برام قاقا لی لی خریدین ؟


خلاصه بر سر دو راهی هستیم ، بد !


تولد پسرک راه دور ١٥ اسفند است با اینهمه کادویش را دیروز فرستادم ( مسافری داشت به آن دست آب میرفت  و دوربین  حرفه ای و لنز چیزی نبود که جرات پست کردنش را داشته باشم ) میماند این یکی عزیز گرامی فامیل که نمیشود برایش کم گذاشت .

بهمنی بینوا  هم در میان کادوهای  کمر شکن دی و اسفند  طفلان مسلم ، به کفگیر ته دیگ  اصابت کرده ی جناب یار مینگرد و لبخند قبا سوختگی میزند !!

از آن جالب تر ، نامزد جان پسرک هم بهمنی ست و من هم برای ایشان باید هدیه ای در خور تهیه نمایم و هم چون پسرجان هنوز شاغل نیستند از جانب ایشان هم جداگانه مایه بیایم ... اینگونه است که به همسر دلبند میگویم :


اخوی ، از هر طرف کشته شود ، به نفع اسلام است ! چون بالاخره از صدر تا  ذیل ، همه از جیب جناب یار هزینه میشود ...


خرج چو از کیسه ی مهمان بود

حاتم طایی شدن آسان بود ...

نظرات 26 + ارسال نظر
توت قزنگی شنبه 26 دی 1394 ساعت 10:15 ق.ظ http://missalone.blogsky.com/

لی لی عزیزم ، ببخش که این مدت برات نظر نذاشتم، اومدم و خوندم ولی سکوت بودم
تنها جایی که نظر دادم واسه ماهی بوده، که خیلی نیاز به حمایت داره و میدونم تو شرایط خیلی سختیه

شما در سکوت هم عزیزی توتی جانم :)
ماهی هم بزودی روبه راه میشه ... طبیعت زندگی اینجوریه که شبانه روز بیست و چهار ساعت داره و زمان تاریک بودنش محدود و مشخصه ... به امید تابش نور به زندگیش

مریم جمعه 25 دی 1394 ساعت 10:59 ق.ظ http://neveshtehayegahbegah.persianblog.ir/

مبارک باشه بانو .. ان شاء الله همگی در کنار هم روزگار خوبی داشته باشین ..

فدای تو مریم همیشه مهربان و دوست داشتنی

Sal پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 10:07 ب.ظ

درود بر تو سیلوی عزیزم

سمر پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 11:29 ق.ظ http://misswho.blogsky.com

من برای خودم اپل واتچ رو به مسافرت ترجیح میدم البته فکر کنم پسر شما از من عاقلتر باشه

خیلی شادی کرد ... ارزشش رو داشت ، هر چند از نظر خودم واقعا فانتزی و غیرضروری بود !

جلبک خاتون چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام قربونت برم خاله جانم...

خاله نظراتمو که خیلی وفته باز کردم...
و پیرو اون موضوع هم،
جدی میگین؟
:))
بله، روحشون شاد...

خدا نکنه عزیز دلم

من نمیتونم نظر بذارم ... اون مورد اینجا مثل بمب صدا کرد ... بسکه نازنین بود این بشر

مگ چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 06:59 ب.ظ

سااااااااااااعتتتتت...پول بیخودی خرج میشه!

دقیققققققا !!!

mahdiyemaah چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 05:09 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

سلام بانو...یه سوال....امروز سیزده بدرتون بود؟
رفتین طبیعت؟
اشغال ریختین تو طبیعت؟
اخه میدونین...یه سیزده بدره و اشغال ریزی تو طبیعت...نریزی اصلا سیزدهت بدر نمیشه.

نه خواهر جان .... ما مثل شتر مرغیم که نه شتریم و نه مرغ ! میفهمی که چی میگم !

بودا چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام

صبح بخیر

فکر میکنم وبلاگم توی مهین بلاگ بسته شده یا بستنش

مجبور شدم جای دیگه ای وبلاگ درست کنم به این آدرس

http://hezarsaldoa.parsiblog.com/

روز خوبی براتون آرزو میکنم

ممنونم بودای مقدس ، تغییر دادم آدرستون رو ...

با آرزوی بهترینها دوست من

Negar چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 07:03 ق.ظ http://negarkhatooon.blogfa.com

میدونی لیلیت اصن مساله اون اقا نیس نمیدونم شاید بخشیش اون اقاس برای ترک کارم اما بهش أعظمش خستگیه منه. کیفیت کارم اومده پایین همسر اونروز میگف نخاهم گذاشت کار کنی چون تو شادابیتو از دست دادی ادم بزرگ شدی.میگف با این عصبی بودنت نمیتونی مادر شی باید اروم باشی و... من واقعا درگیرم از یه طرف علاقم ب کار کردن از یه طرف خستگی از کار و از یه طرف محیط اونجا ک برام با تیکه های اون سخت شده مثلا هی میگ ضعیفه بهم با اینکه بخدا من یک ماهی هست نحرفیدم باهاش. نمیدونم واقعا درموندم

با کمال پوزش بیجا میکنه بگه ضعیفه ، مگه حد و مرز خودش رو نمیدونه ؟
یکبار برای همیشه بنشونیدش سر جاش ... هم برای خودتون یه تمرینه و هم اون گوشی دستش میاد .
اگر حس میکنید از کار خسته اید و نیاز مالی و روحی هم به کارتون ندارید بهترین کار اینه که یه مدت فاصله بگیرید. گرچه احتمال اینکه پشیمان بشید زیاده ولی امتحانش کنید تا حداقل از خودتون راضی باشید.

Negar سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 06:37 ب.ظ http://negarkhatooon.blogfa.com

بانو جان منتظر نظرت راجع ب پست اخرم هستم :)

درود و نور بر تو عزیزم ، نوشتم برات ...

Negar دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 11:19 ب.ظ http://negarkhatooon.blogfa.com

همسرجان بنده متولد ١ بهمن :) هرسال از دی شروع میکنم ب گشت و گذار امسالم همونطوره فقط امسال شیطون شده و نمیذاره تنها برم بیرون اما پنج شنبه صبح ک تعطیلی کاریمه میخام بپیچونمش و برم خرید :) تولد همه دونه های برفت مبارک بانو :)

از حالا برای بهمن ؟!
معلومه هدیه ات رو خیلی با دقت و سختگیری تهیه میکنی ... مبارک باشه پیشاپیش عزیزم

ADELE دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام لیلیت عزیز
همش مبارک باشه ..........تا باشه از این درگیری های فکری

درود و نور و عشق بر عادله ی عزیزم

مهران جم دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 02:42 ب.ظ http://myladyprincess.persianblog.ir

لی لی یت بانو عزیزز....
فضولیههه
ولی به نظر من قطعاااا apple watch رو بخرین براش !!
مثل بنسای میمونه واسه اهل تکنولوژی !! هم اونقدر دوست داشتنی که هررر مردی دوست داره داشته باشتش !! هم ازونهاست که آدم واسه خودش دلش نمیاد بخرتش !!
ازش هم نپرسین و بخرین !! مطمینننن باشینننن ذوق میکنه !!

چشم ! بهش هم میگم شما تصمیمم رو قطعی کردین ، چون دورادور باهاتون آشناست ... قطعا ممنونتون میشه هم ماهی عزیز ! تولدتون هم راستی راستی مبارکه

شبنم دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

من که اگه بودم کلی با قاقالی لی حال می کردم. اما بیشتر از اون با یک سفر رویایی غافلگیر کننده هیجان زده می شدم. اما خودت بهتر پسرتو می شناسی و می تونی تصمیم بگیری.
تولد همه عزیزانت و خودت پیشاپیش مبارک.

خودم هم خیلی دوست دارم کسی بهم سفر هدیه بده ولی از طرفی فکر میکنم هدیه باید کاملا انفرادی باشه ... سفر رو حتما بعد از ازدواجشون با هم میرن ...

جلبک خاتون دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

عزیییزم...
چه مامان خوب و باحال و پایه ای :)
لیلی خانوم ما هم اینطوری بود...

خاله حالا که دستت تو کار خیره یه شوورم واسه ما جور کن :دی
نمیبینی اینهمه دخدر مجرد بیچاره ها از زور به وب نویسی روی اوردن ؟؟؟

کلا چند باری برای این کار اقدام کردم ولی علیرغم توانمندیهام نمیدونم چرا ناکام موندم !!
نه بابا ! گمون نمیکنم دخدرا برای این وبلاگ نویس شده باشن وگرنه ما مادربزرگا در این عرصه چه میکنیم ؟!

شیشه دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 11:34 ق.ظ http://shishe30.mihanblog.com

عجب بهمن پر خرجی داریدا:))))

زمستان پر خرج !!!!

خورشید دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام بانو
من دو سه سالی میشه که ساعت سامسونگ دارم. واقعا کاربردی و مفیده. مخصوصا برای کسایی که اهل انواع و اقسام گجتها هستن میتونه هدیه مناسب و هیجان انگیزی باشه. البته من هم هدیه تولد گرفتم

مبارکت باشه ، گفتم که قضیه ی گیک بودنشه وگرنه اصلا ساعت نمیبنده ...

عمو دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 10:15 ق.ظ

درود ... شما خانوادگی متولد فصل برف هستین
تصادفی بوده یا برنامه ریزی شده؟
پیشاپیش تولد تک تک تون رو تبریک و شاد باش می گم.

ماه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا جیب یار جان رو خالی کنند !!!

ممنون عموی مهربون ، شما کهخودتون هم بهمنی هستین ( نامزد پسر جان عدل روز شکست دشمن به دنیا اومده !!)

سلام دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 09:56 ق.ظ

در نهایت هر کادویی گرفتین برامون بنویسید تا ما هم بدونیم

سلام جانم کادو هم کادوهای قدیم!
اونوقتها اینقدر سالگرد و والنتاین و یه عالمه مناسبت خلق الساعه نبود برای همین هون یه کادوی تواد خیلی بهمون میچسبید ، حالا دیگه اینقدر چپ و راست کادو رد و بدل میشه که چندان ایجاد شور و شعف نمیکنه در آدم ... مگر اینکه خیلی خیلی خاص باشه : یا هدیه ، یا طرف

میس مهندس دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 08:58 ق.ظ http://manomester.persianblog.ir/

یار جان میخواستند پدر نشوند ...
حالا که شدن بسم الله ...

اگه از جناب یار بپرسی دلش میخواد هر روز برای نوگلان خندانش جشن تولد بگیره !!!

رها دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 08:06 ق.ظ

بانوی عزیزم سلام وسخت دلتنگتونم و خودم هم دلگیر از همه چی از همون روزایی که نمیدونی چرا گرفته ای بی دلیل ولی خوشحال که با خوندن شما خنده ای به لبم میشینه بانو جان تولد عزیزان به شادی و تبریکات منو بپذیرید برای همه خانواده سلامتی و آرامش آرزو دارم دست حق به همراهتون

شاید اتلالات خلقی هستش که اکثرمون توی فصول سرد سال کم و بیش تجربه اش کردیم ؟

هوای دلت رو داشته باش رها بانو چون چشم و چراغ مایی و هر وقت سر میزنی کلی دلشادمون میکنی عزیزم

mahdiyemaah یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 10:06 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

حقوق گرفتی یه تک بنداز

ای به چشم :)
گرچه حقوق ما هم به کارکنانی پیوسته که شش ماهه منتظرند !

سپیده مشهدی یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 09:38 ب.ظ

درود و شب بخیر خدمت بانوی عزیزم

شماره کارت به ایمیل بنده بفرستین...فردا صبح هر مبلغی خواستین با کمال میل و مسرت ارسال میکنم

مبلغ خیلی خیلی بالا بود...ما که یار نداریم ولی یک حاج جعفر داریم که میشه از جیبشون هزینه کرد

ای بابا ! زمین به آسمون میباره ؟!!
ما زمین خوردتیم مادر :)

پت یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 06:53 ب.ظ

اگه پسرتون و نامزدشون یک جا کادوی سفر خوب بگیرند، یه تیر دو نشون میشه و کلی هم براسون خاطرات خوب میمونه. بعد از ازدواج انقدر هزینه هست که آدم نتونه تا مدتها مسافرت درست حسابی بره. البته شاید کلا مسافرت رو بیشتر از اپل واچ دوست نداشته باشند.

راستش به این فکر کردم ولی خب شاید خانواده ی نامزدشون از این پیشنهاد استقبال نکنند ... بعد هیچ هتلی هم نمیتونن برن البته ،ومگر اینکه در دو اتاق جداگانه سکنی کنند ...

سهیلا یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 06:33 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

خدا قوت

ای جانم سهیلای گرامی که خودش به یه خدا قوت اساسی نیاز داره

mahdiyemaah یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 06:11 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

با این تفاسیر میخواستی بهمنی ها رو شناسایی کنی و براشون کادو بفرستی

خو اونو از جیب خودم میدم !! بذار حقوق بگیرم :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.