دعا یت میکنم جانا ...

روح خداوند بر من است ...

خداوند مرا برگزید تا مژده رحمت او را به بی نوایان رسانم ، او مرا فرستاد تا رنج دیدگان را تسلی بخشم و رهایی را به اسیران و بینایی را به نابینایان هدیه کنم ، مظلومان را آزاد سازم و بشارت دهم که زمان آن فرا رسیده که خداوند انسان را مورد لطف خود قرار دهد ... لوقا 4  : 18-19


خداوندم 

امشب برای تمام پنجره هایی که چشم انتظار نگاه تو باز هستند دعا می کنم

شکر برای اونهایی که امشب در آرامش و آسوده سر به بالین میگذارند

و در خواست آرامی برای اونهایی که دردمند و بیمارند ، تنهایند و نگران عزیزی هستند

خداوندا

ازت میخوام روح آرامی و شادی وجودت رو بر تمام خانه ها و چشم ها مستولی کنی تا اونها هم خواب راحت و دلی آسوده داشته باشند ...

خدایا خداوندا 

میدونم وقتی چشمهامون رو میبندیم  تو با چشمان باز حواست به چشمان  دردمند تا صبح گریان  هست ، بیداری ، مراقبشون هستی  و دنبال لحظه ی موعودی هستی که باید فرا برسه و شفا رو بر اونها مستولی کنی 

به برکت نامت ببار ای خداوند

 بر دختر عزیزم " ف " که با بیماریش در جداله 

بر مادر خوبم که شجاعانه مقاومت کرده و به دردهاش تسلیم نمیشه

بر عزیزترین دوستم  که در قلب منه و  تو بهش آگاهی رحمت بیار و لمسش کن 

برای همه ی عزیزانی که بهت احتیاج دارند و چشماشون با خوندن این دعا اشکی شده فیض بی پایانت رو روانه و سیرابشون کن 

خداوندم

امشب کنار تمام پنجره ها باش

و 

نگاهت رو بر بستر تک تک اونهایی که کلام محبت رو میشنوند و مثل قطره ای آب در دلشون نفوذ میکنه نگه دار 


شکر که خدای سلامتی و آرامی پدر آسمانی ماست ...


آمین 



پ. ن : این دعا از سویدای جان برای دوستی ست که او را نمیشناسم ولی اینقدر ایمانش راسخ بود که از من خواست زانو بزنم و از خداوند شفایش را بخواهم ... 

دخترم ، ایمان تو ، مرا نیز شفاعت خواهد کرد ... سپاس که مرا وسیله دانستی اما بدان تو از من به پدر نزدیکتری و شفا خواهی یافت ...

نظرات 13 + ارسال نظر
بهسا سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 07:54 ق.ظ http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

آمیـــــــــــــــــــن

نسرین دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 05:02 ب.ظ

لی لیت جان می خونمت ولذت میبرم از قلمت موفق باشی

سپاسگزارم نسرین جان
کاش منهم امکان خوندت رو داشتم عزیزم

کیهان دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 02:49 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

اگر اجازه بدی این آیه را بوگوی وبلاگم کنم!

خواهش میکنم ، این لطف شماست

ADELE دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

آمین
هزاران بار آمین

خداوند خیر را بر زندگی تو و فرزندانت جاری کند عزیزم

مریم دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

آمین

بودا دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 10:42 ق.ظ

ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد.

ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود.

نان کفاف ما را امروز به ما بده.

و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم.

و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده.

زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد، آمین.

آمین ...

ممنون از حضورت بودای مقدس

مگهان دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 09:54 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

احساس می کردم ادا شدن تک تک واژه ها رو از زبون شما...
و حین خوندن متن هی چشمم رو آروم می بستم و آمین و لبخند بر لبم جاری بود:)

فدای مگی مهربون همراه همیشگی که پر از روح زندگیه و من خیلی دوسش دارم

توت قزنگی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 09:05 ق.ظ http://missalone.blogsky.com/

ممنون که به یاد همه هستی مهربون، امیدوارم خدا زودتر یه جوری برات وقتی فراهم کنه که هر دو پسرت رو همزمان ببینی و هم دلت تو شاد شه هم اونا

واقعا چه دعای جامع و کل نگری ! آخ که اگه میشد چه خوب بود ...
پسر بزرگه کم کم داره کلافه و عصبی میشه و فکر میکنه داریم کم کاری میکنیم برای رفتن ، ولی اوضاع و احوال چندان به دلخواه ما نیست ... کوچیکه هم که خودش انتخاب کرده بنابر این باید طاقت داشته باشه ... آمین کهع همه چیز سهل و آسان بشه برای همه .

کیهان دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 08:48 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

خداوند در انجیل بسیار لطیف و مهربان است
و در تورات بسیار خشن و اوقات تلخ و غضیناک
در قران هم گاهی به میخ و گاهی به نعل گاه رحمان و ورحیم و گاه قهار و جبار...
راستش مهربانی اش متاسفانه در لفافه لغات خشن عربی کمرنگ شده....
مرسی از دعای بسیار لطیف و تاثیر گذارت. مرسی

خداوندگار همگی مان یکیست ... بستگی به خودمان دارد که کدام لحنش به جانمان بنشیند ، من لحن بی عتاب و خطابش را پسندیدم ، همانی که مرا فرزند خویش میداند و برخطایا و اشتباهاتم ، همچون پدری که فرزندش را میبخشد با فیض خویش به دیده ی اغماض مینگرد.

ممنون از شما که هستید

کیهان دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 08:39 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

مرسی
چقدر این آیه از عهد جدیدی آرامش بخشه.
مرسی مرسی

درود و نور بر شما

آفرین یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

اللهم اشف کل مریض. آمین

آمین

Sal یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 09:27 ب.ظ

با تمام وجودم آمین می گویم....نمیدانم کیست اما من هم چون شما از خداوند برایش ارزوی سلامتی و تندرستی را دارم. ممنون بانو بخاطر این متن...

ممنون سلوی عزیزم

عمو یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 04:56 ب.ظ

شفای الهی هرچه سریعتر مهمان خانه تنش باد
آمین

AMIN

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.