وقتی که عاشق هستی

دختران کوبانی عاشق بودند ، میدانم ... که وقتی عاشق هستی قدرت و اراده ای ماورایی می یابی . زمین و  زمان برایت زیباترست ، حتی در میدان جنگ ...

وقتی که عاشقی ، بوها ، رنگها ، تابش خورشید ، همه با قبل متفاوتند حتی خرمالو فراموش میکند گس بودن را .


عاشقی را با بوی باروت تجربه کردم ، در شلمچه ... میان آمبولانسی که هرگز با خودش هیچ مجروحی حمل نکرد  جز قلب  مصدوم من ... هر چه با خود آورد شهید بود ، بی حتی یک پیکر سالم .

تا چشم کار میکرد خاکریز بود و جنگ افزار اسقاطی و من انگار میان بهشت می خرامیدم و اینها آهوان حیران دشت و دمن بودند ! 

انگار سراپا تن میشوی و تمام سلولهای لامسه ات رد  ِ  سلسله جبال یار را میگیرند تا رسیدن به او ... و چه توفیر دارد کی و کجا این اتفاق افتاده باشد ؟ در فلات تبت یا در قاره ی جنوبگان به هنگام شفق قطبی ...

فراموش میکنی که چه کسی بوده ای  و مطالباتت چه بوده. ، فی الحال تویی و سر پر سودایت و اویی که شمس تبریزی ست هنگام مولانا شدنت ....

جهان در منتهی علیه زیباترین حرکت وضعی و انتقالیش قرار گرفته اکنون ! از این بهتر مگر ممکن است ؟


اسمش را هر چه میخواهند بگذارند ، تو گو   رزمایش هورمون ها در چکا چاک شمشیرها ! چه اهمیت دارد ؟ مهم این حس و حال منحصر به فرد و بی همتاست که خیلی ها شانس تجربه کردنش را ندارند  .


اگر اینقدر عزیز خداوند بوده ای که موهبتت دوست داشتن و  دوست داشته شدن را نصیبت کرده ، لذتش را ببر ، در هرکجای دنیا و با هر سن و سالی که هستی  شکر گذار خداوند باش از این بابت ...


پ. ن : این پست مخاطب خاص داشت ! با آرزوی غوطه ور شدن در شعف ناشی از عشق برای رویای عزیزم



نظرات 16 + ارسال نظر
رضوان شنبه 30 آبان 1394 ساعت 08:07 ق.ظ http://planula.blogsky.com/

سلام لیلیت عزیز
ممنونم بابت توجه شما
نه متن شما کاملا شیوا و رسا بود.
گاهی اشکال از گیرنده است.

گیرنده هیچ ایرادی ندارد اتفاقا ! خیلی هم گیرا و دوست داشتنی ست :)

رویا شنبه 30 آبان 1394 ساعت 01:54 ق.ظ http://khoshbakhti1393

عاشقتونم بانو و از همه ی دوستای خوبمون ممنونم
ممنونم بخاطر انرژی های مثبتتون
امیدوارم همه ی جوونا خوشبخت و موفق باشن

درود و نور و سعادت بر بانوی پشتکار و مهربانی
ما همگی برات دعای خوشبختی خوندیم رویا جون ، ایمان دارم که اثر بخشه عزیزم

سپیده ز پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 09:53 ق.ظ

بله میدونم ممنون

ADELE پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 09:31 ق.ظ

khodar o shokr

ترمه پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 12:14 ق.ظ http://terme61.persianblog.ir

عزیزم. میس یو.. نمیدانم رویایی کیه. ولی بهش حسودیم شد..... ولی..... دختران کوبانی.... میستایمشان..... بهترین آنها همچنین حسودیم میشود...... لیلی بانوی من....

درود و نور و بهترین دعاها برای ترمه ی عزیزم
رویا یکی از دختران خوب اینجاست که دیشب مراسم خواستگاریش بود ... ابرام خیلی عزیزه چون شخصیت متفاوتی داره

ما ارادتمندیم دربست بانو :) به امید روزی که از نزدیک ببینمت مهربان ...

سپیده ز چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

بانو واسه مام یه پست بنویسین راه دوری نمیره به خدااااا

سپیده جون
همه ی حرفا و حسای خوبم برای همه ی جوانهای اینجاست ... تو هم که عزیز دلی مادر ...

tina چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 12:46 ب.ظ

چه دلنشین که قدرت کلماتتون برای نوازش و دعای خیر است بانوی زلال...

ممنونم تینای بزرگوار و مهربان

بودا چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 11:39 ق.ظ

درود بر بانوی مهربانی
در قسمت نظرات شما تیک پیغام خصوصی رو پیدا نکردم
قسمت تماس با ما هم نداره
من میخوام پیغامی خصوصی براتون بفرستم چطوری میتونم ؟
آدرس ایمیلتون رو هم پیدا نمیکنم
میشه لطفا دوباره برام بفرستین ؟

بودا جان همینکه قید بفرمایید خصوصی ، کفایت میکند و اینجا تایید ش نمیکنم و قابل رویت برای غیر نیست ./

سلام چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 09:09 ق.ظ

چه قدر دلنشین بود این پست
ان شاالله همه جوونا خوشبخت بشن و عاقبت بخیر

آمین ...

رضوان چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 09:00 ق.ظ http://planula.blogsky.com/

سلام
من هم تبریک میگم.
چه زیبا نوشته بودین. دوست داشتم واقعا و کاملا متوجه بشم مطلب رو ولی فقط تونستم زیبایی رو ببینم فعلا...

چرا رضوان جان ؟ اینقدر گنگ و مبهم بود ؟
اگر بفرمایین کدوم بخش توضیح میدم عزیزم چون اگه برای همگان گنگ باشه خب اشکال از زبان منه .

مگهان چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 01:44 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

من هم تبریک می گم به رویای عزیز لیلیت جان...
خوش بحالش که شما با قلم خوبتون براش نوشتید. دوستتون دارم

درود و نور بر مگی عزیزم
آمین که بزودی یه متن تبریک برای تو بنویسم و همگی مون در شادیت شریک بشیم دخترم :)

Negar سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 10:56 ب.ظ http://negarkhatooon.blogfa.com

امیدوارم مخاطب این پست زندگیش سراسر عشققققق باشه

آمین ... از صمیم قلب همگی همین آرزو رو برای رویا جون و همسر عزیزشون داریم

سپیده مشهدی سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 08:38 ب.ظ

عمو سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 08:08 ب.ظ

فهم این پست فراتر از درک من بود
لبخندتان مستدام

شکسته نفسی میفرمایین بزرگوار ؟

رویا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 07:35 ب.ظ http://khoshbakhti1393.blogsky.com

من وقتی کامنت گذاشتم هنوز پی نوشت رو ندیده بودم بانو تازه هنوز هم نتایج به دستم نرسیده بود
بانو واقعا هیچ کلمه و هیچ جمله ای پیدا نمیکنم که خوشحالی مو بیان کنم.از شما خواهش میکنم با اون قلب پر از لطف و مهربونی تون برای همه ی جوونا دعا کنید

عزیز دلم
تبریک میگم واقعا ... برای دستها و انگشتانی که قراره برای همیشه به هم گره بخورند ...
میدونی که در دعاهای من ویژه ای بانو ...
در پناه خداوندم که مهر مطلقه ، عشقتون متبرک
آمین ...

رویا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 06:29 ب.ظ http://khoshbakhti1393.blogsky.com

سلام بر بانوی مهربانم
ممنون از قلم پر مغز و همیشه دل نشین تون
به وقت دل دادن و دلبری چه زیبا گفتید که واقعا فراموش میکنی که چه کسی بوده ای و مطالباتت چه بوده...
امروز با تمام وجودم طعم زیبای دوست داشته شدن و صد البته دوست داشتن را درک میکنم.فارغ از مرزهای جغرافیایی و به دور از عدد و رقم های شناسنامه ای...
از خدای مهربانم میخوام که تنور عشقتون همیشه گرم گرم باشه و همه ی عزیزانمون هم این روزای شیرین رو تجربه کنن
امروز با همه ی وجودم فهمیدم که به درستی پس از هر سختی، آسانی ست.

برات آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم ... وقتی پست رو خوندی هنوز پی نوشتش کامل نشده بود !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.