بیشعوری

کتابش رو خوندین ؟! 


چندی پیش مسیح - ع - نژاد یه فیلم ١٥ ثانیه ای از خودش آپلود کرده بود در اینستا ، اینقدر زیر کپشن قشنگش ملت کامنتهای دری وری گذاشته بودند که دلم به هم اومد ... 

از همه چی گذشته ، تا کسی رو توی اینستاگرام فالو نکنی که خودبخود پیجش نمیپره بیاد بغل آدم ! 

موجود ناحسابی ، به هر دلیلی از طرف خوشت نمیاد غلط میکنی میری نوشته هاش رو میخونی و عکسهاش رو میبینی ... مگر اینکه عقده داشته باشی دهان همچون گاله ات رو باز کنی و اون لجنی که سراسر وجودت رو گرفته بریزی بیرون ...



پ . ن : فارغ از اینکه از علی نژاد و صدف و گلشیفته و ایکس و ایگرگ خوشم بیاد یا نیاد ، تاییدشون بکنم یا نکنم ، به خودم اجازه ی قضاوت کردن نمیدم تا چه برسه به اظهار نظر ...

بیخود نیست اینقدر پرفروش شده کتاب بیشعوری !!

نظرات 10 + ارسال نظر
سپیده ز چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

بانو شما خونسرد باشین

صدف چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 08:51 ق.ظ

این صدف چی میگه وسط علی نژاد و گلشیفته؟ یک آدم معروف داریم به اسم صدف؟!

صدف ها همه معروفند عزیزم ... معروف به اینکه چیزی ارزشمند درون خود دارند ...

ماهی سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 11:18 ب.ظ

آدرس بدید خدمت بقال سر کوچه جهت امر خیر برسیم

درود و نور و عشق برای ماهی عزیز ...

یکی از دوستانم رو که اسمش ماهور هست ماهی صدا میزنیم ، این شامل شما هم میشه عایا ؟

میس مهندس سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 10:38 ق.ظ http://manomester.persianblog.ir/

سلام بانو
نوشته هاتون رو دارم میخونم ...
از بیشعوری تا ماندن و رفتن ...

به دل میشینه لغت به لغت ...

لینکتون کردم تا بخونمتون همیشه

درود و نور و خوش قدمی برای تو بانو ...
خوشحالم که هستی چون قطعا آمدنت به اینجا اتفاقی نبوده ... که هیچ چیز این دنیا بی حکمت نیست ... خوش آمدی

فرشته سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 09:19 ق.ظ http://ftnia@persianblog.ir

سلام
عصبانیت بهت نمیاد پس عصبانی نشو دوست من

کتاش رو نخوندم ولی دوست دارم بخونم همین چند روزه باید برم انقلاب و بخرمش.
لیلیت عزیز منهم از قضاوت درباره دیگران خوشم نمیاد عادتی که ما ایرانیها بایییییییییییییییدددددددددددددد ترکش کنیم قبلا خیلی ذرباره افراد قضاوت میکردم ولی الان سعی میکنم از این کار اجتناب کنم. اینهم نتیجه ورود به به دهه چهل هست که ادم پخته تر و با فکر تر عمل میکنه .

تلاش میطلبه ولی شدنیه ...
این کتاب چیزهایی رو یادت میاره که قطعا از بابتش حرص میخوری !

ADELE سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 08:35 ق.ظ

لیلیت جان میخوام شمارمو واست بذارم اشکال نداره ؟؟؟
نظرات خصوصیتو بستی؟؟؟

عزیزم قطعا اگر شماره ات رو بگذاری عمومیش نخواهم کرد ، اینو مطمئن باش

بودا سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 08:25 ق.ظ

درود بر بانوی مهربانی
کاملا باهاتون موافقم بانو
داستایوفسکی میگه " آنکسی که به خدا اعتقاد ندارد به خلق خدا نیز اعتقاد نخواهدداشت " دقیقا جریان همیناست
این کسایی که هر چی مناسب خودشونه بار دیگران میکنن حتی به نظر من خدا رو هم نمیشناسن
من میگم شاید ما چیزی رو قبول نداشته باشیم ولی دلیلی نداره بخوایم اون رو به لجن بکشیم
خدا ما رو از شر جهالت حفظ کنه - آمین

آمین

اینجور آدما قدر یک نظر دادن احترام بلد نیستند ، فقط میخوان باشند و نظرشون یه جایی ثبت بشه ، ولو به بدی باشه ...

ADELE سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

جدی چرا بعضیا اینجورین ؟؟؟؟؟؟؟
خدا رو شکر که من درکشون نمیکنم ..........
رفتم بخرم کتاب بیشعوریوووووووووو . میخوام هر چی در مورد شعور هست بخونم و بدونم چون تنها مزیت ما بر حیوان همین شعوره ......... میخوام ماهیچه اشو عضله ایی کنم .........روش کار میکنم .

درود و نور و مهر بر دوست شاد و مهربونم :)

Negar سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 07:33 ق.ظ http://negarkhatooon.blogfa.com

اوهوم منم با اینکه شاید از کار أمثال گلشیفته خوشم نیاد اما ن ذهنم ن دهنمو خسته نمیکنم حالا هی ملت برن دری وری بگن چی میخاد بشه؟ جز اینکه روح خودشون الوده کردن

مساله آلوده کردن روح نیست ، حرف من اینه که اگه کسی رو قبول نداریم و ازش خوشمون نمیاد ، مگه مرض داریم که هی پیگیر کارهاش و نوشته هاش باشیم و هی نظرات نامبارکمون رو ابراز کنیم ! اینم یه جور خودنمائیه اتفاقا ، اونم از نوع چندش آورش !

ماهی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 09:58 ب.ظ

اوه اوه اوه چه عصبانی الفرار
اون عکس خوشمزه ات کو خواهرجان با اون دندونای خوشگلت؟

درود و نور و مهربانی بسیار ماهی جانم

اون عکس جنبه ی تزیینی داشت که ! بقال سر کوچه مون بود :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.