قدومش مبارک است

درود و نور و مهر بر شما


دوستان بی همتایم 

ازتون میخوام یه عالمه امواج مثبت روانه کنید برای یکی از دختران عزیزم  که الان در بیمارستانه و داره تلاش میکنه تا یه مرد واقعی رو به این دنیا بیاره .... یه گل پسر که بی شک با وجود اون ، دنیا جای زیباتری برای زیستن خواهد بود .


برای مادر و نوزاد هر دو دعا میکنم که به سلامت این ساعات دشوار رو پشت سر بگذارند و از خدا میخوام پدر عزیز و مهربون این کوچولو حالش خوب باشه ... حال دلش خصوصا ...


افتخار میکنم که دوستی این خانواده ی سه نفره نصیبم شده ... به امید دیدار و در آغوش کشیدن پسرک دوست داشتنی و مامان نازنینش که خیلی برام عزیزه :)


پ.ن : بچه مون اول اکتبر داره به دنیا میاد و این عالیه ، فقط نمیدونم تکلیف شناسنامه اش چی میشه ؟ اگه همین امروز شناسنامه اش صادر بشه در واقع یک سال تحصیلی دیرتر به مدرسه میره ، اونم بخاطر ٨ روز !

کسی راهی میشناسه که بشه شناسنامه اش رو اول مهر صادر کرد و نه نهم ؟! لطفا بهم بگین 

نظرات 22 + ارسال نظر
moh3n چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.myclavers.blogsky.com

سلام. مثلا زودتر بره مدرسه که از چی عقب نمونه؟!

بهسا چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 08:38 ب.ظ

درود و عشق به شما
برادر منم مهرماهی هست و عاشقشم. دیروزم تولدش بود!
مهدکودک که میرفت پیگیری کردیم که شناسنامش درست بشه و برای 14 روز یه سال غقب نیفته با کلی پیگیری و درخواست قانونی آخرش یه وقت دادن برای تصمیم گیری در این خصوص جالب بود که تاریخش یک سال و نیم بعد بود!
ماهم گفتیم دیگه زحمتشون ندیم خودش اونموقع میرفت مدرسه به خیر و خوشی

درود و نور و مهر بر بهسای عزیز

منهم خیلی وقتها از همین ترفند برای منصرف کردن ارباب رجوع هام استفاده میکنم ( ناموسا جواب میده :) )

Rima دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام لیلیت جان
روزتون بخیر
انشالله بدنیا اومدن مغزبادومهاتون
سلامتی و شادیتون مستدام باشه مامان دوست داشتنی بلاگستان

ای جان ، چه آرزوی شیرینی ریمای مهربونم
امیدوارم بچه هام خوش شانس باشند در این زمینه !
ممنون از دعای قشنگت عزیزدلم

مروارید یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 06:57 ب.ظ

خب الآن دیگه به سلامتی نوزاد سه روزه اس .
لیلیت جان همونطور که توی نطرات هم دیدی اغلب کسانی که شناسنامه شون رو به تاریخ قبل از اول مهر گرفتن تا به اصطلاح «عقب نیفتن» ، بعد که بزرگ می شن از این موضوع ناراضی ان . حتی خود من که شناسنامه ام دستکاری نشده ولی با پارتی بازی (زمان شاه مرحوم ) قبل از شش سالگی و وسط سال تحصیلی رفتم کلاس اول ، هیچ فایده ای در این کار ندیدم .
امیدوارم بچه و والدین اش سلامت و عاقبت به خیر باشن.

درود و نور و عشق بر مروارید عزیزم
بله الان دیگه تربچه نقلی سه روزه شده !
رای با اکثریته ... همه با نظر من مخالف بودند گویا ! البته اگه والدینش موافق هم بودند ، شدنی نبود ! الان دیگه بچه ها با شناسنامه شون از بیمارستان مرخص میشن و هیچ جوری نمیشه تاریخ تولد رو پس و پیش کرد از قرار معلوم :)

رها یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 09:52 ق.ظ

بانو جان سلام
با این خبر خوش انرژی مثبت را روانه کردید خوشحالم بخاطر ورود این نازنین قدمش خیر و سلامتی برای خودش و مادر و پدرش آرزو میکنم
بانو دلتنگتیم بنویس و انرژی مثبتت را روانه کن

درود و نور بر تو رها جان ....
ممنونم از مهربونی همیشگیت عزیزم

زیتون شنبه 11 مهر 1394 ساعت 07:02 ق.ظ

سلاااااام. من عمه شدم. هورررررررا. عکس تپلی ملوسشو دیدم. منم خیییییییلی دوسشون دارم.
و نظرم اینه که هییییییچ اتفاقی نمیفته اگه شناسنامه ، اصلاح نشه. والا. بذارین پسرکمون سر وقتش بره مدرسه. لیلیت جان اینجا ایرانه. اون نظام اموزشی مضحک ، اشتیاق نمیخواد واسه زودتر رسیدن بهش

چشمت روشن عزیزم

مگهان جمعه 10 مهر 1394 ساعت 04:17 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

یه شانس بزرگه براش مهرماهی بودن... عاقل تر میشه ...مرد تر میشه برای رفتن به مدرسه
عمیقا آرزو می کنم به شناسنامه ی کوچولومون دست نزنن و از اون بدتر!!! به هیچ عنوان یه سال زودتر نفرستنش مدرسه ...دلیلی نداره خب واقعا :(

+ کلاس کسالت بار نمیشه...خواهرک من آبانی بود کردنش شهریوری... واقعا چی میشد اگه یه سال روزهای بهتر داشت تو خونه و بعد وارد محیط مدرسه میشد ؟

دیدگاه دانش آموزی با دیدگاه والدانه چقدر متفاوته !!

سپیده مشهدی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 11:53 ق.ظ

مریم جمعه 10 مهر 1394 ساعت 09:42 ق.ظ http://40years.blogsky.com

سلام لیلیت جان
انشالله به سلامتی و شادی و آرامش .
از طرف ما هم تبریک بگین .

ااااا باید رفت سراغ بکی مثه جناب خان ، می دونی که مویرگی آشنا داره تو ثبت احوال ...

درود و نور بر شما

چه حضور ذهنی دارید شما مریم جون :)

شادی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام بانو
یادتونه همون موقع که خانم باردار شدن،اومدین نوشتین و خبرش رو دادین. گفتین که مامان بابای نی نی نمی خوان فعلا کسی بدونه. توصیه هایی بهشون کردین. یکیش این بود که مامان هرشب یه سیب بخوره و بابا با روغن زیتون زیر دل مامان رو هر شب ماساژ بده و با نی نی حرف بزنه.
سپیده و من آمدیم حدس هامون رو زدیم و دیگه چیزی نگفتیم و فضولی نکردیم. لا اقل من یکی.
امروز به دنیا اومد و خییییلی خوشحالم از این خیر. تبریک میگم.

اصلا یادم نیست شادی جون ...
شاید مهدیه جون رو میگین ؟

سپیده ز پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 11:16 ب.ظ

بانو بچه عمو منظورتههه؟

اینجا خوندم در مورد بچه ی عمو
به سلامت باشند همه ی بچه ها الاهی

سپیده ز پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

ایشالا که سالم باشن بانو بیخیال بزارین بچه کیف کنه یه سال دیر تر میره مدرسه خوبه که

عزیزم من چه کاره بیدم !!

زهره پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
مبارک باشه.به سلامتی.منظورتون پسر عمو سبیلوئه دیگه؟

عمو سیبیلو بچه دارند مگه ؟!

سحرالف پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 07:58 ب.ظ http://sin-alef.blogsky.com

منم امروز تولدمه

تولدت مبارک دختر عزیز پاییزی من ...

mahdiyemaah پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 03:14 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

اخی چقدر لحظات زیبایی رو پشت سر گذاشتن این مادر و پدر...
چقدر لحظات شیرین تری در پیش دارن با وجود این کوچولو
دلم برای زایمانم تنگ شد.
دلم یکی دیگه میخواد

یه اتفاق بزرگ و به یاد موندنی ...
امیدوارم دامن همه ی مامانی که دلشون بچه میخاد سبز بشه

فرزانه پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 02:18 ب.ظ http://baghanar.blogsky.com/

بعد از این همه خبرها و حس و حال های بد چه خبر خوبی است وقتی شکوفه می شکفد و پاییز را پر رنگ می کند.
آرزو می کنم وقتی این کوچولو بزرگ تر شد جامعه جهانی -جامعه ایران خصوصا- بازگشت به معیارهای انسانی و اخلاقی را جشن بگیرند وگرنه با این روند رو به شتاب فسادآلوده زندگی دیگر هیچ لذتی نخواهد داشت.
زنده باد کوچولو

چه دعای زیبایی فرزانه جان ... آمین

سهیلا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 11:05 ق.ظ http://nanehadi.blogsky.com/

انشاله که به خیر و خوشی دنیا میاد.متاسفانه بلد نیستم راهی. من یکی از کسانی هستم که شناسنامه ام درسته اما تونستم تو مدرسه های ملی اون زمان زودتر برم . متولد آذر بودم ولی زود رفتم. همین سه ماه باعث شده بود تا در دوران دبستان از بچه های دیگه عقب تر باشم. ولی برای 8 روز فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد

مرسی سهیلا جون ... از دیشب درداش شروع شده و تازه الان بردنش اتاق زایمان
با تمام وجودم براش دعا میکنم اولین بچه اش رو با سلامتی و راحتی به دنیا بیاره دخترکم ....

سپیده مشهدی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:52 ق.ظ

درود به لیلیت عزیزمممممم
ای وا چرا انقد زود؟من فک کردم هفته دیگه فرزندشون به دنیا میاد....الکی مثلا من دوسستون رو میشناسم

واسشون انرژی مثبتم میفرستم

مرسی سپیده جونم ... انرژی های تو خیلی اثر بخشه ، درسته نمیشناسی شون ولی اینقدر پر شور و نشاطی که حتما حسای خوبت بهشون میرسه ...

سمیه پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:39 ق.ظ http://delediivooneh.blogsky.com

ایشالا قدمش به خیر
:Xx

حتما خیر مطلقه گل پسرمون

آفرین پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:29 ق.ظ

ان شاءالله به خوشی و سلامتی دنیا بیاد .
عزیزم چرا یه سال زودتر بره مدرسه؟
چرا سال بعد نره؟
بذارین زندگی روال طبیعی خودشو طی کنه!
بذارین با هم سن و سالها پشت نیمکت بشینه.
امضا: یه آموزگار کلاس اول

آموزگار کلاس اول که فدات بشم ! بچه ی نیمه دومی ( اونم از نوع هفته ی اول مهریش ) سلولهای خاکستریش فعالتر و بیشتر از هم کلاسی هاش هست و برای همین خیلی زودتر یادمیگیره و کلاس براش کسالت بار میشه ( مخصوصا پسر !) اونوقت دم به دقیقه باید احضار ولیش کنی که بابا این بچه تون توی کلاس بند نمیشه !
به نظرم برای یه هفته هیچ درست نیست یکسال دیرترمدرسه رفتن ... این تجربه ی منه ، البته شما استادید بانو

باغبان پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام لیلیت بانوی عزیز
من خواننده خاموش بودم تا الان.
ولی یه دفعه لازم دیدم که روشن شم!!!
خواهشا این کار رو برای شناسنامه اون کوچولو انجام ندین
دقیقا پدر و مادر من از سر لطف و مهربونی این کار رو برای من انجام دادن و من اصلا از این کار راضی نیستم به دلایل بسیار.
و برگردوندن شناسنامم به تاریخ اصلی و درست مستلزم شکایت از پدرمه که مسلما من این کار رو انجام نمیدم.
اگر خدا خواسته این کوچولو در این تاریخ به دنیا بیاد بهتره تمام زندگیش هم بر اساس همون رقم بخوره.
معذرت میخوام که روی حرفتون حرف زدم ولی واقعا این چیزیه که سالهاست من رو رنج میده!!!

درود و نور عزیزم
خوشحالم که افتخار دادین و به سخن اومدین
به نظرتون کاملا احترام میذارم و عرض میکنم که این پیشنهاد من هستش وگرنه والدینش اصلا همچین قصدی ندارند .
درسته ، هر کسی دلش میخواد تاریخ واقعی تولدش رو داشته باشه ....

ADELE پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

یه عالمه دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
واسه دوستتون :
پ.ن: نمیدونم متاسفانه

مرسی عزیز دلم
هنوز منتظرم فارغ بشه ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.