بی حجابانه درآ از در کاشانه ی ما ، که کسی نیست بجز درد تو در خانه ی ما

٣-٦-٨٩


تقریبا تمام روز آف لاینم ، حتی سر کار تلفن دستی ام را خاموش میکنم ، قبل از خروج از دفترم به اندازه چک کردن تماسهایی که ناچارم با شماره محل کار به آنها زنگ بزنم روشنش میکنم و دوباره با رسیدن به خانه از دسترس خارج میشوم .

پسرک  راه دور شاکی میشود : نیستی چرا ؟

میگویم : چون اینمدت بجز خبرهای ناخوشایند و تماسهای اضطراب آور حاصلی نداشته  بودنم ...


رابطه ی اطرافیان با هم دچار تنش است و پس لرزه هایش پای بست مرا می لرزاند ... این روزها خوش به حال همسردلبند است که در چنین مواقعی بیشتر به او می چسبم ، انگار وقتی میبینی کشتی دیگران سوراخ شده بیشتر قدر قایقت را میدانی ...

نظرات 13 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

سخته ، نمی شه فرار کرد ازشون .

سهیلا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 06:06 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

وحشتناکه.خدا به خیر کنه.چی به سر ما آدم ها اومده.

فریبا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام بر بانوی آب و آئینه
که نشان از پاکی و زلالی و انعکاس نوری
برای مهربانترین مادر و وفادارترین همسر صبر و آرامش میخوام. بانو جان وقتی دریا طوفانی میشه، وقتی بادبانت میشکنه، وقتی باد و آب دست به دست هم میدن تا قایقت رو به صخره بکوبند هرچه تلاش کنی گویا بیشتر غرق میشی گاهی وقتها هرچه بخواهی نمیشود. از دست دادن رو خوب میفهمم، تنها موندن رو با همه وجودم لمس میکنم اما یه جمله ای خوندم کمی آرومم کرد. اینکه بعضی ها میان تو زندگیت که بمونن برخی هم میان که درسی رو بهت بیاموزن و برن .... یه وقتهایی باید دل بکنی باید بگذاری طرفت دل بکنه این رسم روزگاره فقط کاش تو این موندن ها و رفتنها آدم بودنمون یادمون نره .... اگه یه روزی برگشتیم عقب که چه کردیم شرمنده خودمون نشیم. دلت رو بسپار به آرامش دهنده واقعی، خدا همیشه بهترین رو برامون می خواد پس اگه دردی هست باید بیاموزیم همین .... خدا شما و همراه زندگیتون رو برای هم نگه داره مهربون باش مثل همیشه لیخند بزن تا آرامشت اطرافیانتون رو آروم کنه ...... اینها رو گفتم خودم آروم شم و گرنه ما فقط درس پس میدیم استاد کرامت و مهر

چقدر دلنوشته بود این سطور و برای همین به دل همه مون نشست فریبا جون ...
منهم اینو با ذره ذره ی وجودم تجربه کردم : بعضی ها میان که نمونن ولی برای ابد در ذهنت نقش میبندند و راه زندگیت رو تغییر میدن ...
مرسی برای بودنت
شکر برای وجود خداوندم که همیشه در کنارمه و حتی وقتی اشتباه میکنم تنهام نمیذاره ...

ADELE سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 04:25 ب.ظ

وای راست میگی لیلیت جان ؟؟؟؟
پس واقعا گوشیتو خاموش کن

ای کاش چراغ طلاق خاموش میشد و شاهد اینهمه ویرانی نبودیم ، با خاموش کردن موبایلم فقط صورت مساله رو پاک میکنم انگار !

ماهی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 09:56 ق.ظ http://nimehdovom.blogfa.com

اینجوری قایقه خوشبحالش میشه که؟
قایق و سرنشین هردو پایدار و دریای مواج آرام باد.

ADELE سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 09:14 ق.ظ


خوب میکنی . بهترین راهه .
ایکاش همه رابطه ها خوب پیش بره تا همه خوشحال باشن

متاسفانه امکان پذیر نیست ... یه زمانی وقتی ده سال از زندگی مشترک میگذشت میتونستی به استمرار همیشگیش امیدوار باشی
ولی این اواخر حتی یکی از عزیزانمون بعد از ٣٢ سال جدا شدند ، بعدی ٢٥ سال و این آخری ده سال ... دیگه به چی میشه دلخوش بود ؟

لیلا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 06:43 ق.ظ

جمله اخر عجب جمله ای بود!افرین

آرزومندم باد موافق هماره بادبانهای قایق زندگیت را در اهتزاز بدارد...

آذر سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 01:36 ق.ظ http://dahe40.blogfa.com

ساعت یک و نیم نصفه شب انتظار که نداری بتونم عنوان مطلبت رو رمز گشایی کنم
اما به نظرم تاریخ خاصی در 5 سال قبله. شایدم طول عمر کشتی ای باشه با توجه به مطلبت
امیدوارم دریای زندگیت همیشه آروم باشه

ای جان دلم
همین که این وقت شب از خوابت میزنی و میایی میخونی به اندازه ی کافی شرمنده میکنی بانو ...
رمزی در کار نیست
میام برات توضیح میدم مفصل

ف، م دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

در دست رس نبودن رو دوست دارم :)

سلام و رسیدن به خیر

درود و نور و دلتنگی بر دوست منحصر به فردم

سپیده مشهدی دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 08:47 ب.ظ

دروددددددددددددددددددددددددددددددد
به بانوی عزیز
سفرها بی خطر لیلیت جون
کار خوبی میکنین...منم بیشتر اوقات گوشیم خاموشه درسته باعث شکایت اطرافیانم میشه ولی مهم خودمم
والا من به جای قایق بانو SeaBourn Sojourn
و Seven Seasمیبینم
پاینده باشین

خوش به حال قایق دلبند !!!

سحرالف دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 08:34 ب.ظ http://sin-alef.blogsky.com

بانو منم خیلی دوست دارم یه روز کامل گوشیمو خاموش کنم.
تلفنم انگار بمب ساعتیه بعضی وقتا

دقیقا درکت میکنم سحر جان

زیتون دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

شاد و سلامت باشید بانوی نازنین. امیدوارم هرچه هست به خیر بگذره

خیر است بی شک زیتون بانوی نازنین

مریم دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 06:40 ب.ظ http://neveshtehayegahbegah.persianblog.ir/

الهی غمگین نبینیمت بانو .. ما هم عادت کرده ایم زنی قوی را اینجا ببینیم و گاهی که خسته ایم از روزگار درددلی بگوییم .. قوی باش بانو

واقع بینی باعث میشود کمتر غمگین شویم ولی گاهی متحیر میشوی از فروپاشی خانواده ها و دلبستگی هایی که با خود گمان میکردی یک عمر می پاید ...

ممنونم از لطف و مهر همیشگیت مریم عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.