و اما عشق ...

عشق را  از عشقه گرفته اند و عشقه آن گیاه است که در باغ پدید آید ، در بن درخت . اول بیخ در زمین سفت کند پس سر برارد و خود را در درخت می پیچد و هم چنان میرود تا جمله ی درخت را فراگیرد و چنان اش در شکنجه کشد که نم در میان رگ درخت نماند و هر غذا که به واسطه ی آب و هوا به درخت می رسد به تاراج میبرد تا آنگاه که درخت خشک شود ..........تا آنگاه که درخت خشک شود .


عشق را  از عشقه گرفته اند و عشقه آن گیاه است که در باغ پدید آید ، در بن درخت .

 اول بیخ در زمین سفت کند پس سر برارد و خود را در درخت می پیچد و هم چنان میرود تا جمله ی درخت را فراگیرد و چنان اش در شکنجه کشد که نم در میان رگ درخت نماند و هر غذا که به واسطه ی آب و هوا به درخت می رسد به تاراج میبرد تا آنگاه که درخت خشک شود ..........تا آنگاه که درخت خشک شود .


نظرات 14 + ارسال نظر
سحرالف دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام بانو...همین دیگه...سلام

درود و نور و مهر بر سحر بانو

یلدا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 08:37 ب.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

چه دلتنگت بودم یلدا جون

زیتون یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

یعنی این کارو با ما میکنه عشق؟! خشکمون میکنه؟! پس اون عبارتی که میگه: "عشق یعنی حالت خوب باشه" شعر محضه؟

خب خشک بشی هم حالت خوبه دیگه !!! کلا هیچی حالیت نمیشه ... ینی فک کنم اینجوری بشیم زیتون جونم ...

سحرالف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 03:49 ب.ظ http://sin-alef.blogsky.com

سحر هستم بانو

عمو رو از دستم نجات دادی !

سحرالف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 03:40 ب.ظ

نه...دم بچه گربه گناه داره.دیروز تولد سین الف بود سه تا تن ماهی برای بچه گربه های یتیم کوچه پشتی خرید...انقد نانازن....تازه شکلا صبحانه ام تعارفشون میکرد....

تولدت / تولدش مبارک ! من پیشوها رو خیلی دوست دارم ولی بچه ها که نمیدونم گربه ها متنفرن کسی با دمشون ور بره ، هی میکشنش خبیثانه !! از این بابت تشبیه کردم !

سحرالف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 03:35 ب.ظ

این شعره الان یادم افتاد:
ای عشق همه بهانه از توست
من خامشم این ترانه از توست

یه چیز در گوشی بگم ؟! : نود درصد این حس و حالایی که فک میکنیم عشقن ، نیست !! خیلی چیزاس ولی عشق نیست ... همینه که شاعر گفته همه بهانه از توست !

پ. ن : سحر جون مادرت آدرست رو بذار من لینکت کنم ! اینجوری هر دفعه باید بریم زنگ عمو اینا رو بزنم !!

سحرالف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 02:37 ب.ظ

عشق...زخم عمیقی که هرگز خوب نمیشه....

همه ی لذتش به خوب نشدنشه سحر !
مثل وقتی که زخم تناسه میبنده ، بعد دوس داری هی روش رو بکنی ! اصن یه لذتی داره لامصب که کشیدن دمب بچه گربه نداره

همطاف یلنیز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 02:29 ب.ظ http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام سلام
حالتون چطوره بانو؟
به گمانم عمدا این پس زمینه مشکی رو برای عشقه! انتخاب کردین که سر در نیاوریم عشق چی بید! نه؟

درود و نور و مهر بر شما
به قول شما بهانه ای شد که اگه عشقو نفهمیدیم بگیم به ما چه ، زیرش سیاه بود نفهمیدیم چی به چی شد !!!

mahdiyemaah یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 02:20 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

وااای خدا کور شدم...این چه نوع نوشتن بود اخهههه

خدا نکنه مادر ! درستش کردم ...

رویا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 02:06 ب.ظ http://khoshbakhti1393.blogsky.com

سلام به بانو لیلیت پر انرژی و نازنینم...
ممنون از متن زیبایی که گذاشتین

فدای رویای مهربونم ...

عمو یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

question mark + exclamation mark

والا به پیغمبر اگه کار ما باشه !!!

سپیده ز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 01:58 ب.ظ

من مهربان ندارم.. نامهربان من کو؟؟

چرا عاخه ؟؟!!

اف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 01:43 ب.ظ

عه
پس قطعنشدسین
هوراااا

عشق واژه ی مقدسیه

مثل اینکه اینترنت مخابرات قطع شده ، ما مخابراتی نیستیم ، از اون نیروهای خودسریم !!! :D

بنفش یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 01:41 ب.ظ http://dancelife.blogsky.com/

عزیزم این بک گراند مشکی که برای نوشته گذاشتی یه جوریه که فقط با های لایت کردن میشه خوند نوشته رو

درود و نور و مهر بسیار بر بنفش عزیز
من عذرخواهی میکنم ، جدا من این بک گراند و رنگ رو انتخاب نکردم ، فقط یه متن ساده نوشتم ، حالا نمیدونم چه دستهرگلی به آب دادم که این ریختی سیو شد ! دوباره نوشتمش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.