مفلس فی امان الله

گفتن از فردا قراره اینترنت 14 استان قطع بشه (از جمله ما ) بعلت بدهی یکی به یکی دیگه !

اینقدر دمغ بودم که توجه نکردم ببینم کی به کی بدهکاره ولی یه چیزایی میگفتن در مورد دولت - مخابرات - زیر ساختها و کلی واژگان تخصصی که لب  کلام همون قطعی طولانی اینترنت بود از فردا ...


 فهمیدیم که زیر این آسمان کبود ، بجز ما  هم هستند بسیاری که بدهکارند و از پس پرداخت بدهیشان هم  بر نمی آیند ؛ بی آنکه بابک زن جانی باشند !

گفتیم بیاییم عرض ادب و ارادت صبح شنبه و آرزوی روز و هفته ای شاد و یه عالمه دعاهای خوب برای همگی تون که اگه حالا حالاها نبودیم ، انرژیش تا مدتها بمونه براتون ...


ای پدر ما که در آسمانی ؛ نام تو مقدس باد

ملکوت تو بباید. اراده ی تو چنانکه در آسمان است ، بر زمین نیز کرده شود .

نان کفاف ما را امروز به ما بده .

و قرض های ما را ببخش چنانکه ما نیز قرضداران خود را می بخشیم.

و ما را در آزمایش میاور ، بلکه از شریر ما را رهایی ده .

زیرا ملکوت و قوت و جلال تا ابدالاباد از آن توست .... آمین

نظرات 15 + ارسال نظر
سحرالف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 02:38 ب.ظ

حق با شماست بانو...
ضعیف و زبون ....
بی ادب

براش دعا کنیم خداوند متوجهش کنه

سحرالف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

الان مدیر عامل چنان دادی سر من کشیدند که مردم و زنده شدم.......

سحر بیخودی ازش میترسی ... با شرح احوالی که ازش داده ای ،شخصیت ضعیف و زبونی دارد که پشت سر داد و فریادهایش پنهانش میکند ... و صد البته عدم تناسب شغل و شاغل ، بقیه را وادار به سکوت و تحملش میکند ... مایه ی تاسف است

بودا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 08:23 ق.ظ http://hezarsaldoa.mihanblog.com/

خوشا به حال رحم‌کنندگان، زیرا ایشان رحمت خواهند دید.

خوشا به حال پاک‌دلان، زیرا ایشان خدا را خواهند دید.

انجیل متی

گفته میشود میزان تقرب انسانها به خدا را میتوان با احساس

حضور و وجود خدا در کلام و گفتار شان سنجید

و مصاحبت با شما این احساس را به وضوح نشان میدهد

فیض بر شما باد بانو ی مهربانی

درود و نور بر تو بودای مقدس

سحر الف شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام بانو....آمن

Amen

سپیده ز شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 07:31 ب.ظ

فداتووون شم ینی دلتنگ من بودیین الهی

ای داد بیداد!! پس فکر کردین من فقط اون سپیده رو دوست دارم ؟
شما شیرینی خودت رو داری گلدختر ...

زیتون شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

... و ما را در آزمایش میاور ... آمین.

خصوصا با بچه هامون ...
آمین

فریبا شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام بانو لیلیت مهربان
ما تازه باب گفتگویمان با شما باز شده چه قدمی داشتیم می دانستیم همچنان خاموش می ماندیم.... به برادرتان بگویید یه جایی یه وقتی علیرغم تمام توانی که گذاشتی باید دلت رو بسپری به خدا و اگه آدم زندگیت اونطوری که شایسته تو و رفتارت بوده عمل نکرده قضاوت خوب بودن و بد بودن تو نیست اون دیگه آدم زندگی تو نیست بگذر و فقط از خدا برای خودت صبر و آرامش بخواه و مطمئن باش با گذشت زمان و التیام زخمهات حتما آدم بهتر و بزرگتری میشی.... ببخشین شما استادین فقط خواستم کمکی کرده باشم به کسی که شاید درداش شبیه به من باشه..... بانو آرزویم این است همچنان باشی و از نور کلماتت بهره بگیرم و اگر مصلحت به رفتن موقت شد برایتان آرامش و سلامتی می خوام تا برگردین.... منتظرتان هستم

فریبای عزیز شکر برای بودنت...
الان هر دو آرامتریم ، راستش را بگویم آدم مال دوستی نیستم ولی راستش خیلی برایم سخت بود برادرم حاصل ده سال کار بسیار سخت را دو دستی تقسیم کسی کند که همیشه ی این زندگی مصرف کننده ی صرف بوده ... ولی برادرم متقاعدم کرد به اینکار ... گفت از نظر انسانی ناچارم به اینکار چون اگر بعد از جدایی لغزش اخلاقی پیدا کند عذاب وجدان خواهم داشت که چه بسا اگر تامین بود ، چنین نمیشد ... چون شاغل نیست و خانواده ای ندارد که حمایتش کنند ناچارم اندوخته ای برایش بگذارم که تامینش کند .
من میتوانم دوباره روی پا بایستم ، به شرط اینکه حال دلم خوب باشد و با او حال دلم خوب نیست ، می روم و از صفر مطلق شروع میکنم ولی ریکاوری میشوم ...
الان برایم قابل تحمل شد ، چون درک کردم اجباری که پشت این تصمیم هست انسانی و به دلخواه خود اوست ولو اینکه صد درصد منطقی نباشد .
مرسی از همدلیت فریبا جان ، امیدوارم قطع اینترنت صحت نداشته باشه و شما رو همچنان در کنار خودم داشته باشم عزیزم

اف شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 02:56 ب.ظ

ای بابا!
حالا چند وقت قطع می شه؟

عااااخ تهران قطع بشه ، یه هفته کار تعطیل شه
واااای ینی زندگیییییییییییی!


دل تنگتونیم ، دلتنگ تر می شیم
از یوژوآل!

فدای افروز مهربونم
نه افروز جون استانهای کرمان و بوشهر و خوزستان و چند تای دیگه بود ... امیدوارم واقعیت نداشته باشه الاهی ! ترک عادت برای من موجب مرض است !!

mahdiyemaah شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

چه کنم با غم دوریت....

همین الان داشتم میخوندمت !
تا امیر علی بدنیا بیاد برگشتم ، شایدم خدا خواست و بدهی هاشون رو دادن ، ما قطع نشدیم ، والا !!!

فرزانه شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 02:21 ب.ظ http://baghanar.blogfa.com/

دعای ربانی: انجیل متی . چه حس خوبی داره این دعای مشهور مسیحیان یاد مراسم عشا ربانی افتادم . امید که اینترنت هم روزیتان گردد آمین
لیلیت جان یعنی داریم روز به روز پیشرفت می کنیم بدهی در اینترنت یعنی چی؟ الان بانک ها و شبکه های امنیتی این استان ها قراره تو این مدت چه جوری کار کنند. یک ساعت بی اینترنت بودن در دنیای امروز یعنی کلا یه اداره اون شهر می ره روی هوا حالا چهارده روز.............

فکر کنم هر کامنتت رو ده بار خوندم فرزانه جون
بطرز باور نکردنی میدونستم اونجایی !!! من عمیق ترین دلتنگی که یه بشر میتونه احساس کنه توی اون کشور درک کردم ... رسما هوم سیک ...
مطمینم یه روزی میبینمت ، شماره ام رو برات خصوصی مینویسم ، شاید زمانی که ایران هستی نتونم ببینمت ولی دلم نمیخواد گمت کنم ( ببخش که پاسخم ربطی به کامنت نداشت :))

بهسا شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 02:12 ب.ظ

درود بر لیلیت عزیز
الان اینجارو خوندم به شک افتادم رفتم پی خبرش
اینکه شما نباشید یه مدت و ناراحت کننده بودنش و دلتنگیمون یه طرف از طرف دیگه بانو ماهم که تو این 14 تا استانیم! ینی نت ما هم قطع میشه؟

عه ! شما هم هستین ؟ من نمیدونم این ١٤ تا کدوما هستن !
امیدوارم صحت نداشته باشه بهسا جونم

سپیده شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

بانو من سپیده زنجانیم ..نه سپیده مشهدی...

سپیده جان متوجه شدم مادر !
دیگه حتی اگه پسوند " ز " رو هم ننویسی میشناسمت عزیزم

سهیلا شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 12:40 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

الهی آمین

آمین

سپیده شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 12:26 ب.ظ

بابک و خوب اومدین بانو
صبحتان مستدام

درود و نور و دلتنگی عزیزم ؛ خوبی ؟

عمو شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
.
.
.
آمین

مگه شما هم جزو اون استانا هستین عمو ؟؟؟!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.