صبحت بخیر عزیزم


شما نور جهانید .

شهری را که بر فراز کوهی بنا شده ، پنهان نتوان کرد .

هیچ کس چراغ را نمی افروزد تا آنرا زیر کاسه ای نهد ، بلکه آن را بر چراغدان می گذارد تا نورش بر همه آنان که در خانه اند بتابد .

پس بگذارید نور شما بر مردم بتابد تا کارهای نیکتان را ببینند و پدر شما را که در آسمان است بستایند ...

متی 5:14


میدونستین قراره امروز بهترین روز زندگیمون باشه ؟؟

خبر دقیق و موثقه

شک نکنین ...


فقط قول بدین هر کدومتون زودتر متوجه شدین بیایید و اطلاع بدین !



نظرات 21 + ارسال نظر
سپیده دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام بانو
از کاپریکورن خبر دارین انقد حالشون خوب شده تازه موهاشونم میخان رنگ کنن

منی که نمیتونم براش کامنت بذارم چه خبری میتونم ازش داشته باشم مادر ؟؟!!!
مگه موهاشون سپید شده ؟؟!!!

mahdiyemaah دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام عزیز دلم...
همین الان از بیمارستان برگشتم....
افت فشار شدید دارم.برام شیرینیجات تجویز کردن...هووورررراااااا
بعدم هیچ دارویی بهم ندادن گفتن اگر تب داشتی بیا بستری شو....
خداروشکر...بخیر گذشت.فقط باید درد و خارش و استخوان درد رو.تحمل کنم.حق خوردن هیچ دارویی رو هم ندارم.
فقط باید تند و تند باید دوش اب خالی بگیرم.
وااای میخاره...میخاره
مرسی که به یادم بودی عزیز دلم...

مهدیه جون جوش شیرین رو توی آب حل کن و آروم آروم بکش روی جاهایی که میخاره ، آرومت میکنه ...
خاکشیر رو فراموش نکن و مدام دوش بگیر که زودتر خوب بشی
لباسهات خنک و نخی و گشاد باشه و زیرش چیزی نپوش و تا میتونی استراحت کن عزیزم

زیتون دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

سلام.
ممنونم که به وبلاگ من سر زدین بانوی مهربان.
یک کامنت از شما داشتم با این مضمون: امید که نظرات باز نباش!
و راستش متوجه منظورتون نشدم.
عصر خوبی داشته باشین

از اونجائیکه هر جا رفتم برای کسی نظر خصوصی گذاشتم بلافاصله اظهر من الشمس شد دیگه اول یواش پامو میکنم توی آب ، اگه سرد نبود شیرجه میزنم توی استخر !!!

میخواستم یه کامنت مفصل بنویسم ، خواستم اول مطمئن بشم که نظرم نیاز به تایید داره و همینجوری یهو نمیپره وسط وبلاگت ، بعد !!!
حالا با خیال راحت میام برات مینویسم ....

ف، م دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:50 ب.ظ http://crisises.persianblog.ir

ق
ا
ل
ب
ج
د
ی
د
م
ب
ا
ر
ک
همیشه سبزید و پر نشاط...

ممنونم عزیزم

شما منو یاد سوفی میندازین ! سوفی کناب یوستین گرودر ...

چوپان دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

تی جان قوربان
نشانی میلباکسم را که گذاشتم برایتان
البته میدونم ازون طریق سخته.بشدت درک میکنم

اختیار دارین ، حتما ...

عمو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
قالب جدید مبارک ... زیباست

درود و نور بر عموی مهربان
یکی از اشکالات لی لی یت تنوع طلبیت !
اما راستش را بخواهید بخاطر فونت ریز که یکی از ایراداتی بود که به شما هم گرفتند تصمیم به تغییر گرفتم که علی الظاهر بیفایده بود !

چوپان دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 12:37 ب.ظ

لیلیتپَری جان پیام من بهتون رسید عایا؟

بله بله گل بانو جان ... کلی هم مسرور شدیم و خرسند
مانده بودیم کجا پاسخ عرض نمائیم

مگهان دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:38 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

چراااا نشههه ؟!
فقط اون وقت به آدرس نیازمند میشم ...
میشه آدرس لطفااااا برای شما هدیه خریدن به زندگی برکت میده قطعا بس که انرژی خوب به آدم بر می گردونید بوس اینو دوس ندارم می دونی که بانو... ژل تزریق کرده و من لب های مصنوعی رو دوس ندارم :دی پس نمی تونم ببوسمتون!!! حیففف

ای جانم
ممنونم عزیزم تو خودت یه هدیه ارزشمندی گلم ... بودنت نعمته ... بوووس

یلدا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 10:01 ق.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

من به حرفای شما ایمان دارم و منتظرم بانو

ای جانم یلدا جون ... ما هم همچنان منتظریم عزیزم

اف دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام بانو
امیدوارم هر روزتون همینطور پر از شادی و خبر خوب و خیر و برکت باشه
من که هر رووووز صبح اینجملات رو به خودم می گم

عالیه افروز جون .. حتما همینطوره :
وقتی کلامی را جاری کردی ارتعاشی ایجاد میکنی و ارتعاش تو موجی میسازد در دل مخاطب .
گاهی این موج کسی را به اوج میبرد و گاه به حضیض...
و اولین کسی که با موج سرشار این جملات به اوج میرود قطعا خودمون هستیم !

لیلا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.khateratemohajerattt.blogfa.com

سلام لیلیت عزیزم!
ممنون از انرژی مثبتت! تو عالی هستی.

بهترینها رو برات آرزو دارم مهربان بانو ...

تارا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 04:55 ب.ظ http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

سلام بر تک ستاره ی وبلاگستان
والا من که در جریان نیستم ولی انشالله همون آرزوهای قشنگی که از دلتون میگذره آن شود

ای که چقدر همیشه منو شرمنده لطفت میکنی تارا جان !
آرزوی من شادکامی برای همه ی کسانیه که دلشون رئوفه و مهرشون شامل حال عموم میشه ... مرسی از دعات عزیزم

مگهان یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 02:59 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

اوووم عالیه امروز !

چون من برای سه تا از دوستانم هدیه خریدم ...
عالیه چون دو تا از دوستانم بهم خبر دادن که قراره حالشون خیلی بهتر باشه و حواسشون بیشتر تررر به خودشون و خوبی هاشون باشه

نمیشد یکی از اون سه تا من باشم عایا ؟؟!!!

سپیده مشهدی یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 02:32 ب.ظ

استفهام انکاری مجهول بود

چطوری بانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟

ADELE یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

مد عزیزم .مد

یادم باشه دیگه ازش استفاده نکنم ، بدآموزی داره !
بلاگ اسکای خیلی محدودیت آیکون داره ها !

سپیده مشهدی یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:21 ب.ظ

من عروس شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جمله استفهامی بود ؟؟!!!

merida یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 12:33 ب.ظ

بله بله امروز عااالیه
توضیح کامنت قبل: نه قربونت برم بانوی لی لی عزیز. اسم واقعیم مریدا نیست

خدا رو شکر که عالیه عزیزم

اسمتون اگر مریدا هم بود خوب و قشنگ بود ،

اسم یکی از دوستام خیلی خوبه : میراندا ... شوهرش میگه احتمالا نوشابه نارنجی خیلی دوست داشتن مامان و بابات ...

عمو یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 12:08 ب.ظ

برایتان خیر ببارد از آسمان

الهی آمین ... برای شما هم نیز عموی مهربان

سیمای یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 11:27 ق.ظ

نامزد پسر راه دورتون داره میاد پیشش واسه همیشه؟

چه دعاهای خوبی ! چه چیزهای زیبایی به ذهنت میرسه عزیزم

سپیده یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 10:31 ق.ظ

پسرتون داره میاااااااد

الاهی ...

مرغ آمین گوی از بالای سرمون بگذره همین لحظه ...

ADELE یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 09:49 ق.ظ

??REALLY
من منتظرم .

شک نکن عزیزم


ووووی ! این آدمکه چرا لباش رو ژل زده !!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.