این یه وبلاگ رژیمی ست ! توقع دو کلمه درست و حسابی ازش نداشته باشین ...

اگه یادم میموند برای چی این وبلاگ جدید رو راه انداختم و قبلی ها و دوستان رو کنار گذاشتم ، شاید این اتفاق نمی افتاد که هر روز الاخون والاخون باشم !  

خب دختر ، سر به گریبون بیار و اینهمه حرف متفرقه نزن و آسمون و ریسمون نباف ! 

به لطف بچه های رژیمی اینجا و به یمن گزارش نویسی روزانه ی خودم تونسته بودم کلی وزن کم کنم و یه مانکن درست و حسابی بشم برای خودم ( البته مانکنی که لباسهای سایز بالا رو مدلینگ میکنه !) ولی اضافه وزن مثه یه توطئه ی رونده آروم و آروم برگشت ... 

درسته به وزن شروع رژیم نرسیدم ولی شوخی شوخی امروز رفتم روی ترازو و دیدم که ای دل غافل ! ١٠ کیلو اضافه کردم ! به جان خودم اگه دروغ بگم .... این شد که هک شدن وبلاگ پرشینی رو به فال نیک گرفتم و مترصد شدم از همین امروز به آغوش امن کالری شماری پناه ببرم ، علیرغم اینکه خیلی دلم میخواد ولی قول نمیدم بتونم بخاطر گرمای کشنده ی هوا از خونه خارج بشم و باشگاه برم ، ولی شاید یه مجموعه سی دی زومبا گرفتم  یا با این بازیهای نفس بر ایکس باکس ورجه ورجه کردم و دست به دامان تردمیل شدم دوباره ....

 فی الحال مستحضر باشید که هوا بشدت پس میباشد و از نظر روحی آمادگی دارم به اندازه ی فانتین بینوایان گرسنگی بکشم و به قدر جالی اسب لوک بی باک یورتمه برم تا بتونم آب رفته رو به جوی باز گردونم ( مدیونید اگه بهم بخندید و بگید هاهاها !!) 

بعدش چرا این بلاگ اسکای اینقدر اسمایلی هاش فقیر و محدودن ؟ عمو و افروز و بقیه ی بلاگ اسکایی ها  بیان پاسخگو باشن ، ینی ناموسا به خواب هم نمیدیدم وارد جرگه ی نویسندگانی بشم که از گل آبی استفاده میکنن ! این آیکون برای من یه جورایی حکم سوراخ فوری رو برای مورچه خوار اون انیمشن معروف داره ! ... ازت متنفرم سوراخ فوری !

نظرات 12 + ارسال نظر
Rima یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 12:52 ق.ظ http://dailytalk.blog.ir

به لطف وبلاگ عمو ، منم پیداتون کردم
و در این سیر نزولی کاملا پایه هستم :) جلوی چاقی بیشتر رو از هر جا بگیریم منفعته :))

ریما من ترمز بریدم ... همینجوری شتاب گرفتم و دارم میرم ، میترسم بیفتم توی بغل مموتی با این شتاب !!!

افروز شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 11:35 ق.ظ

اووووووه
دو دِقه نبودم ببین چه خبر شده اینجا!
آشتی جون از پشت می زنی؟!
بیا تو روم بگو بگه راس می گی

لی بانو گل آبیه انقدرام بد نیستااا
ولی منم ازش متنفرم!

همه ش تقصیر عموعه
هِی ما واسش طومار نوشتیم
هِی یه گل آبی حوالمون کرد!!!!

هعییی!گل هم گلهای قدیم!
قرمز آتشینی ، چیزی ...
آشتی که اسم و هدفش یکیه ، نگرون نباش !

آلبا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 09:25 ق.ظ http://analia66.mihanblog.com/

سلام عزیزم

خوبی؟

من از بلاگفا اومدم میهن بلاگ

اینم ادرس جدیدمه

درود و نور و مهر بر تو مهربان
هر جا هستی مستدام و برقرار عزیزم

بهسا جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 08:16 ب.ظ http://mywellnessjourney.mihanblog.com

سلام لیلیت عزیز
خونه جدید مبارک
انشالا اینجا زیاد زیاد پست بذارید اونم رژیمی و غیر رژیمی
اتفاقا به نظر من گل آبیش باحاله اما در مورد آیکن بوس با مگی هم عقیدم!
اینم آیکن مورد علاقه منه!
البته من با میهن بلاگ اوکی هستم و اگر ادامه بدم احتمالا همون دورو ورام!

یه ذره غریبه برام
روان بشم تند تند مینویسم هی !

خورشید جاودان جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام
حالا یه عمر گل قرمز پرشین استفاده کردین این ابی رو تحمل کنید ببخشید اینو میگما حقتون بود پرشین حالتونو اونجوری بگیره هی فرت وفرت قطع بشه والا با این نوناشون
واینکه کمبود شکلک باعث میشه از خلاقیتتون استفاده کنید وآیکون نوشتاری تصویری اختراع کنید می نویسی وتو ذهنت تصورش میکنی در ضمن روشیه برای جلوگیری از آلزایمر چون هر چه بیشتر مغ فعالیت کنه امکان مبتلا شدن به فراموشی کمتر میشه
اینم نمونه خلاقیت من
آیکون خورشید عاشق بلاگ اسکای

خداییش این پرشین چی داره که بلاگ ما نداره خب چارتا شکلک اضاف ولی در عوضش هر روز رو مخ سر میخورد می اومدم وبلاگاتون قطع بود خدا پدر اون هکر نابغه رو بیامرزه که مجبورتون کرد مهاجرت کنید
شکلک خورشید بدجنس یوها ها ها ها

خورشید جون کاش هکری در کار بود !! لااقل احساس مهم بودن میکردیم و میگفتیم :
اهم اهم !! من همونیم که اینقدر حرفای نغز زدم که هکم کردن !!!
نه بابا جون ! هیچ از این خبرا نبود ، یه اختلال در شبکه ی خودشون بوجود اومده بود و بعدش هم مرتفع شد !
ولی عدو شو سبب خیر ، باعث شد من اثاث کشی کنم به اینجا !

عمو پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56 ب.ظ

این قالب آبی رنگه که حالت کلاسور داره خوبه ها

بعله دیگه عمو جون ، همینو نگه داشتم که افروز چشمام رو از حدقه نکشه بیرون ( بد نیست آدم از یکی حساب ببره بالاخره !)

آشتی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام عزیزم. من امروز توسط این افروز ورپریده ( آخه چرا؟؟؟!!!) با شما آشنا شدم. همچین قربون صدقه ات رفته بود که گفتم بیام ببینم چه خبره! البته ایشون (اف رو میگم!!) خیلی به منم محبت داره. ولی خب دیدم یه پست اختصاصی واسه شوما گذاشته، گفتیم بیاییم ببینیم چه خبره.
پس شما هم از پرشین گریختی. من هنوز جرات نکرده ام. البته به سایت فکر میکنم و فقط نمیدونم اگه بخوام جابجا بشم، چه جوری میشه آرشیو رو هم بیارم. اصلا راه داره یا خیر.
در هر حال منزل نو مبارک.
همین حوالی می پلکم ببینم افروز میاد از خودش دفاع کنه یا خیر.
در ضمن منم باید دو کیلو وزن کم کنم. این آشنایی رو به فال نیک میگیرم و کلا همه چی از نظر من، فال نیکه! اینم گل آبی که خیلی دوستش داری! راستی چرا دوستش نداری؟ حتما پرسپولیسی هستی؟ آره؟؟؟!!!

خیلی خوش اومدین ، این افروز بانو همیشه لطف مضاعف داشتند نسبت به من ...اینکه گفتین دو کیلو اضافه وزن واقعا منو شرمسار کردین ! یعنی من الان باید برم توی افق محو شم از خجالت رسما !
خاندان ما اهل فوتبال نیستن جمیعا ، نسوانمون که دیگه هیچی ! ولی وجدانا گل آبی خیلی نچسبه ، اینطور نیست ؟!

افروز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:18 ق.ظ

چه حالی میده!
هر دقیقه یک قالب!!

لی باند این نارنجیه چشم و می زنه!

افروز جون خو هیچکدومشون رو دوست ندارم !
هی دارم امتحان میکنم ببینم کدومشون به دل میشینیه ، که در واقع دیدم هیچکدوم !
ولی واقعا من هممینقدر تنوع طلبم !!
تنها چیز ثابت زندگیم که هرگز تمایلی به تعویض و تغییرش نداشتم گابریل بوده و بس !!!

افروز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:12 ق.ظ

هر جور راحتین شما!
مونو کینی هم می شه
یا مثلا کلا بریم گوآ که راحت باشیم!!

اگه با این روند پیش برم که تو لباس غواصی هم جا نمیشم
یه پلاستیک می کشن دورم به عنوان قایق بادی ازم استفاده می کنن!!! ::))))

سودشم می گن خوبه!

ای جانم گوا ! من از این پیراهن های آلا پلنگی مکش مرگ ما میپوشم که عکس سواحل هاوایی روش هست !!

مگهان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:52 ق.ظ

عالی بود این جمله ی آخر که من قهقهه زدم ...
بانو واقعاً خیلی خیلییی ساده ست بلاگ اسکای
تازه این شکلک بوسش رو دیدین ! رژ قرمز با لب های ژل تزریق شده !!! من هیچ وقت جز یک بار ازش استفاده نکردم اونقدر که چندشناکه :)))))
ولی بلاگ اسکای بسیار مهربون تره... از دسترس خارج نمیشه...
سبک تره و خیلی چیزا اصلاً :دی

اسمایلی بووس رو دوست دارم ولی نه دیگه اینقدر ! فی الواقع این دیگه بوس نیست ، ماچ آبداره مگی جون !!

افروز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:34 ق.ظ

منم 2-3 کیلو چاق شدم لی بانو
دنبال همپا و هم انگیزه بودم که شکر خدا دوباره همسو شدیم باهم
پیش به سوی لاغری و تابستااانی لاغر در سواحلِ هاوایی

با بیکنی افروز جون ؟؟!!!

عمو پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:34 ق.ظ

مجدد درود
برای اینکه بتونید لینک ها را بگذارید یا عکس هاتون در اندازه باشه مجبورید از قالب های از پیش تعریف شده خود بلاگ اسکای که در منوی "نمای وبلاگ" موجود است استفاده کنید. آیکون ها هم محدود است، چه میشود کرد بانو. عهدنامه ترکمنچای است دیگر. برای پیام خصوصی هم چاره ای نیست جز بخش تماس با من یا ارسال ایمیل
به هر حال منتظر پست های شما هستیم.

ینی این گل آبیش تو حلقم واقعا !

باشه ، مجبورم ، میفهمی ؟! میرم از اون قالب آماده ها برمیدارم ، چشمم کور ، دندم نرم ، بهتر از اینه که دوستام اینجا نباشن !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.